blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Pěna/bublinky http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5820 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Koniáš [ pon kvě 05, 2008 6:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | Pěna/bublinky |
Potřeboval bych nápad jak udělat pěnu na vodě, ovÅ¡em tak, aby to bylo použitelné v animaci (ne přÃliÅ¡ dlouhý render). Předem děkuji. |
Autor: | kracho [ úte kvě 06, 2008 3:47 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Najlepsie asi particlami s dobrou texturou. |
Autor: | Semiš [ úte kvě 06, 2008 5:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
No jak psal kracho asi particlama a na ně můžeš duplivertsovat nějaký koule s dobrou texturou a při troše dobrýho nastavení by to snad mělo jít . |
Autor: | Koniáš [ stř kvě 14, 2008 11:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To že to jinak než přes částice asi nepůjde bych jeÅ¡tě věděl... Mně spÃÅ¡ Å¡lo o to jestli s tÃm někdo nemá zkuÅ¡enosti...Nemusà to být extrémně realistické, ale bylo by fajn kdyby se z toho dalo pochopit co to je. Takže kdo má typy k nastavenà tam prosÃm sem s nimi . |
Autor: | vklidu [ čtv kvě 15, 2008 11:40 am ] |
Předmět příspěvku: | |
zkus poslat nejake podobne foto jak by to melo vypadat (pena v kryglu, lehky lem na kaficku, koupelova pena) zalezi na pouziti detail / nebo jen bile cosi - treba by stacila dobra textura |
Autor: | Antharon [ čtv kvě 15, 2008 12:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mno napriklad co mam to steampunkove videjko v nizkej kvalite tam na simulaciu peny stacilo aj prelnutie s inym materialom |
Autor: | Koniáš [ čtv kvě 15, 2008 3:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Napěněná voda na řece. VývařiÅ¡tě pod jezem atd. NavÃc by to mělo být vyrenderovatelné do 4-5 hodin bez raye a stÃnů. |
Autor: | Antharon [ čtv kvě 15, 2008 4:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
normalne tam cez kombináciu Array najeb nízkopolygónové bublinky a ak budeš empty objektami hýbať, aj sa ti to bude animovať... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |