blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Baking Displacement
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5725
Stránka 11

Autor:  Dosal [ čtv bře 27, 2008 4:27 pm ]
Předmět příspěvku:  Baking Displacement

Zdravím. Zkoušel jste někdo tuto novou funkci ? Já ano a docela bych ji i využíval, kdyby fungovala. Nebo jsem neschopný já, to nevím. Když chci třeba vysculptovanej model baknout, tak se UV editoru zobrazí černá mapa, nic víc. Po zoufalém snažení docílit té vysněné displace mapky jsem přišel akorát na to, že když mám ativované AAO tak se něco vykreslí ale připomíná to spíš ao mapu :( .Proč to nefunguje? Nebo co myslíte že dělám špatně? Možná že tato funkce ještě není dodělaná, Přece jen se objevila SVN verzi.

Autor:  Antharon [ čtv bře 27, 2008 9:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

mám rovnaký problém

Autor:  devroo [ čtv bře 27, 2008 9:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

Mě displace co jsem testoval fungovala, zkuste nejdřív jestli vám to udělá alespoň normal mapu, pokud to udělá tu, displace by měla fungovat taky.
U displace je potřeba nastavit 32 bit float jinak je hodně nekvalitní. A pozor někdy je diplacement tak slabá že to vypadá jako plocha Å¡edý barvy al dispalcement tam je.....

Autor:  Antharon [ pát bře 28, 2008 6:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

mno, mne normalka ide, ale ked dam displacemen, tak to ani nic nerendruje, len to skratka instantne hodi ciernu plochu

Autor:  devroo [ pát bře 28, 2008 6:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

Antharon píše:
mno, mne normalka ide, ale ked dam displacemen, tak to ani nic nerendruje, len to skratka instantne hodi ciernu plochu


hmm tady mám vzorovej blend soubor, stačí klepnout na bake a jede to :)
http://sweb.cz/devros/testbake.blend

Autor:  Dosal [ sob bře 29, 2008 4:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

Dík za ten blend :) funguje ale stále to není podle mejch představ. Když udělám normál mapu tak je to bez problemu ale tady koukám musím mít nějakou placku nebo lowpoly .Při aplikaci na ten muj scuplt to dělalo dost nekvalitní displace, možná si trochu pohrát s tím dist. Ale čekal jsem právě že to bude fungovat jako ta normal, jeden klik a je to :(

Autor:  Dosal [ pon bře 31, 2008 5:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem si stim hrál a už to pomalu začínám chápat, ono by někdy bylo fajn si pořádně přečíst co píšou na blender.org :oops: . Jinak s kvalitou stále nejsem spokojený. Máte někdo nápad či tip jak se zbavit těch hran? Měl jsem subsurf na 6 level, dávalo to skoro 5,5 mil. poly a stále jsou vidět. Ještě jsem zkušel to poopravit v cinepaintu ale přišel bych o jiné detaili a ani to moc nešlo ....

Přílohy:
Poznámka: ...
Displ.jpg
Displ.jpg [ 40.86 KiB | Zobrazeno 266 krát ]

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/