blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Neopakujúca sa textúra
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5688
Stránka 12

Autor:  Bigbob [ ned bře 16, 2008 10:58 am ]
Předmět příspěvku:  Neopakujúca sa textúra

Ahoj, neviete niekto ako dať na objekt NEOPAKUJÚCU sa textúru natiahnutú na celý objekt? Skúšal som to dosť dlho, ale stále nič.

P.S. Mám blender 2.45

Autor:  Alfisko [ ned bře 16, 2008 12:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

asi sem te poradne nepochopil.. ale z toho co rikas bych rek, ze to takrka nejde.. nemuzes neopakujici se (netajlovatelnou) texturu namapovat na objekt jako je treba kostka aby ti to na vsech stranach navazovalo.. radsi rekni, co potrebujes udelat a zkusim vymyslet reseni

Autor:  Pitris [ ned bře 16, 2008 12:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

Alfisko píše:
asi sem te poradne nepochopil.. ale z toho co rikas bych rek, ze to takrka nejde.. nemuzes neopakujici se (netajlovatelnou) texturu namapovat na objekt jako je treba kostka aby ti to na vsech stranach navazovalo.. radsi rekni, co potrebujes udelat a zkusim vymyslet reseni
Já to chápu spíše jako otázku do sekce 2D editace. Tedy "Úprava textury, aby nebyla postřehnutelná opakovatelnost."... Ale upřesnit, co se, chce vědět musí autor příspěvku.

Autor:  Bigbob [ ned bře 16, 2008 3:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

Už to funguje, vyhrabal som jeden tutoriál. Prepáčte mi, že som tu tak zatrapošil.

Autor:  Pitris [ ned bře 16, 2008 4:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

Bigbob píše:
Už to funguje, vyhrabal som jeden tutoriál. Prepáčte mi, že som tu tak zatrapošil.

Akorát pořád nevíme, v čem byl problém. :wink:

Autor:  Bosf [ ned bře 16, 2008 4:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

když je menší textura než objekt textura se opakuje.A on chce by tam dal meněí texturu než objekt,a ta textura se mu roztáhla na celý objekt.

Autor:  Sagi [ ned bře 16, 2008 6:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

nerikej :wink:

Autor:  Kapo [ ned bře 16, 2008 7:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

no teda, ja neviem, ze aku texturu presne myslis, ale ja ak chcem IMAGE, tak mapujem pomocou UV/image editora, a v texture zaskrtnem UV...ked normalny image bez mapovania, tak sa to roztiahne a ked tam davas veci ako CLOUDS a MARBLE atd, tak scale robis cez Map input (teda ja robim...), po osi x, y a z (tie 3 osi nechapem, ale proste v prewiev to zakazdym daco zmeni...) takze takto by som to vyriesil, problem v tom nevidim, ak je to image, jalepsie je to namapovat, ak procedural, tak sa pohraj s Map Input, tam najdes pole sizeX, sizeY a sizeZ, ked uz musim tak to riesim takto...

Autor:  Bigbob [ ned bře 16, 2008 8:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

Díky moc Kapo. V tom bol problém

Autor:  Kapo [ ned bře 16, 2008 8:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

size textury? aha, ale podla mna je najlepsie robit texturu uv mapovanim, ale clouds + marble + env mapu...no teda to neviem, ako by som mapoval :D :D :D :shock: (to len priklad...)

Autor:  Bigbob [ ned bře 16, 2008 8:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

Clouds a spol sú v pohode, len ten image mi trochu robil problémy.

Autor:  Kapo [ ned bře 16, 2008 8:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

inac ked sa tak zmyslam...nevie dakto, ze ci funguje v normalnom renderi/animacii ze ked v uv image editore zaciarknem realtime reflection, alebo to je len pre GE? alebo to funguje aj v renderi, len to nemam ako otestovat (ak by som renderoval par snimkov, tak by som mozno zbadal ci to funguje), viete to realtime, to ked je textura, tak sa v textured mode tak pekne meni...aj v hre ked hybem objektom, ale neviem, ci aj v renderi...tak ked by dakto vedel, ci to funguje...?

Autor:  Bosf [ stř bře 19, 2008 5:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

Sagi píše:
nerikej :wink:

Pitris píše:
Bigbob píše:
Už to funguje, vyhrabal som jeden tutoriál. Prepáčte mi, že som tu tak zatrapošil.

Akorát pořád nevíme, v čem byl problém. :wink:

Autor:  Bigbob [ stř bře 19, 2008 6:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

2 Bosf: Problém bol z rozmerom textúry. Viz. príspevok od Kapo.

Autor:  Bosf [ čtv bře 20, 2008 1:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

ja to vim ale Pitris napsal ze to nevi.

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/