blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Klavesova zkratka pro vyvolani zdeformovani http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5615 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | psychotron [ čtv úno 28, 2008 1:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
neni to deformacia, je to catmull-clark subdivision algoritmus a v blenderi sa jeho implementacia vola subsurf, a je medzi modifikatormi, v button windows panel F9 - add modifier>subsurf, alebo klavesou skratkou shift+O (v object mode) |
Autor: | Genom [ čtv úno 28, 2008 4:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
psachotron: jen tě trochu opravim... Subsurf je všeobecnej název pro dělení ploch - subdivision surfaces... Asi nejznámější algoritmy, které to provádějí, jsou Catmull-Clark a Doo-Sabin. Jedinej rozdíl v nich je ten, že první využívá dělení nad plochama (face-split), zatímco ten druhej dělaní nad vertexama (vertex-split)... |
Autor: | xeonikx [ čtv úno 28, 2008 8:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
CTRL + 1,2,3,4 stupně vyhlazeni (subsurt) na alfanumerické klávesnici |
Autor: | Pitris [ čtv úno 28, 2008 9:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
xeonikx píše: CTRL + 1,2,3,4 stupně vyhlazeni (subsurt) na alfanumerické klávesnici
Dobrá poznámka. Skoro bych na tu funkci zapomněl. |
Autor: | psychotron [ pát úno 29, 2008 8:59 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Genom píše: Subsurf je všeobecnej název pro dělení ploch - subdivision surfaces...
jaka sranda, toto ma nenapadlo ze to je prave takato skratka, som obcas rozmyslal nad tym ze co jake surfy s tym maju co spolocne |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |