blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Animované (rotující) částice http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5604 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | spule [ sob úno 23, 2008 5:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Animované (rotující) částice |
Zdravím, potřebuju pomoct s částicovým systémem. Model částice se skládá z více částí. Když u tohoto objektu animuji rotaci, celý model normálně rotuje ale když spustím částicový systém, rotuje jen "rodičovská" část objektu (ta nejsvrchnější). Je to chyba v programu nebo účel? Dá se to nějak napravit? Předem děkuji Ondřej Cífka |
Autor: | Pitris [ sob úno 23, 2008 5:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animované (rotující) částice |
spule píše: Zdravím,
potřebuju pomoct s částicovým systémem. Model částice se skládá z více částí. Když u tohoto objektu animuji rotaci, celý model normálně rotuje ale když spustím částicový systém, rotuje jen "rodičovská" část objektu (ta nejsvrchnější). Je to chyba v programu nebo účel? Dá se to nějak napravit? Předem děkuji Ondřej Cífka Můžeš tady hodit alespoň screenshot, v lepším případě přímo blend soubor? Nemám moc představu, co nefunguje. |
Autor: | spule [ sob úno 23, 2008 5:54 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Animované (rotující) částice | ||
Pitris píše: Můžeš tady hodit alespoň screenshot, v lepším případě přímo blend soubor? Nemám moc představu, co nefunguje.
Jasně, posílám. Je to tam dobře vidět, protože to je jen jedna částice. Ten model uprostřed se otáčí, ale u té částice se točí jen jedna krychle... snad pochopíte. Dodatek: Mým cílem je, aby se to točilo celé, včetně té vnořené krychle. Samozřejmě řešením je naanimovat všechny ty části stejně, ale chci se zeptat, jestli se s tím dá dělat ještě něco elegantnějšího a jestli je to noemální chování.
|
Autor: | kareem [ sob úno 23, 2008 6:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Napadá mě akorát nastavit objektu Cube.001 copy rotation a do položky target napsat Cube. Pak to funguje. |
Autor: | spule [ sob úno 23, 2008 6:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
kareem píše: Napadá mě akorát nastavit objektu Cube.001 copy rotation a do položky target napsat Cube. Pak to funguje.
Hm, díky. Ale když dám Object > Copy Attributes > Rotation, tak mi to žádnou kolonku Target nenabídne. |
Autor: | kareem [ sob úno 23, 2008 6:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
spule píše: kareem píše: Napadá mě akorát nastavit objektu Cube.001 copy rotation a do položky target napsat Cube. Pak to funguje. Hm, díky. Ale když dám Object > Copy Attributes > Rotation, tak mi to žádnou kolonku Target nenabídne. Ale né, F7(Object buttons) > karta Constraint > add constraint > copy rotation |
Autor: | spule [ sob úno 23, 2008 6:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
kareem píše: spule píše: kareem píše: Napadá mě akorát nastavit objektu Cube.001 copy rotation a do položky target napsat Cube. Pak to funguje. Hm, díky. Ale když dám Object > Copy Attributes > Rotation, tak mi to žádnou kolonku Target nenabídne. Ale né, F7(Object buttons) > karta Constraint > add constraint > copy rotation Aha, to je dobrý. Dík, já to tak ještě moc neznam |
Autor: | Pitris [ sob úno 23, 2008 6:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animované (rotující) částice |
spule píše: Pitris píše: Můžeš tady hodit alespoň screenshot, v lepším případě přímo blend soubor? Nemám moc představu, co nefunguje. Jasně, posílám. Je to tam dobře vidět, protože to je jen jedna částice. Ten model uprostřed se otáčí, ale u té částice se točí jen jedna krychle... snad pochopíte. Dodatek: Mým cílem je, aby se to točilo celé, včetně té vnořené krychle. Samozřejmě řešením je naanimovat všechny ty části stejně, ale chci se zeptat, jestli se s tím dá dělat ještě něco elegantnějšího a jestli je to noemální chování. Záměr to není. Obejít se to dá buď: 1)Spojíš obě krychle do jednoho meshe 2)Animuješ každou krychli zvlášť (parent mezi nimi nemáš) a pak každou z nich sparentuješ na generátor částic. |
Autor: | spule [ sob úno 23, 2008 6:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Animované (rotující) částice |
Pitris píše: Záměr to není. Obejít se to dá buď:
1)Spojíš obě krychle do jednoho meshe 2)Animuješ každou krychli zvlášť (parent mezi nimi nemáš) a pak každou z nich sparentuješ na generátor částic. No, to co mi poradil kareem mi nějak moc nefunguje, je to docela složitý model a netočí se to jak má. Ale díky moc! Spojil jsem je a funguje to. Myslel jsem, že když to udělám, tak půjdou textury do háje... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |