blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
shift + f http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5596 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Mr. Smooth [ čtv úno 21, 2008 7:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | shift + f |
nevíte, je možné při vyplňování nějak nastavit (třeba jestli je nějaká další taková zkratka), aby se tvořily rovnou čtyřúhelníkové facy? samozřejmě kromě vhodného uspořádání modelu a následné konverze z triangles na guads? a případně ještě aby se tvořily čtyřúhelníky pravidelného tvaru (obdélníky a čtverce) před čtyřúhelníky nepravidelnými? |
Autor: | freekill [ čtv úno 21, 2008 8:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Shift+f a pak alt+j. |
Autor: | Semiš [ čtv úno 21, 2008 8:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
Hmm napádá mě akorát to vyplnit(shift+f) a pak alt+j čímž to převedeš na čtyřúhelníky . |
Autor: | Semiš [ čtv úno 21, 2008 8:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
Freekill: předběh si mě |
Autor: | Mr. Smooth [ pát úno 22, 2008 12:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | RE: oběma |
díky za odpovědi a ta vaše časová shoda, to je přímo magický |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |