blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

shift + f
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5596
Stránka 11

Autor:  Mr. Smooth [ čtv úno 21, 2008 7:59 pm ]
Předmět příspěvku:  shift + f

nevíte, je možné při vyplňování nějak nastavit (třeba jestli je nějaká další taková zkratka), aby se tvořily rovnou čtyřúhelníkové facy? samozřejmě kromě vhodného uspořádání modelu a následné konverze z triangles na guads? a případně ještě aby se tvořily čtyřúhelníky pravidelného tvaru (obdélníky a čtverce) před čtyřúhelníky nepravidelnými?

Autor:  freekill [ čtv úno 21, 2008 8:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

Shift+f a pak alt+j.

Autor:  Semiš [ čtv úno 21, 2008 8:04 pm ]
Předmět příspěvku:  .

Hmm napádá mě akorát to vyplnit(shift+f) a pak alt+j čímž to převedeš na čtyřúhelníky :wink: .

Autor:  Semiš [ čtv úno 21, 2008 8:05 pm ]
Předmět příspěvku:  .

Freekill: předběh si mě :lol:

Autor:  Mr. Smooth [ pát úno 22, 2008 12:18 pm ]
Předmět příspěvku:  RE: oběma

díky za odpovědi a ta vaše časová shoda, to je přímo magický :idea:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/