blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
vyhlazeni hrany, špatné nasvětleni objektu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5590 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | xeonikx [ stř úno 20, 2008 7:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | vyhlazeni hrany, špatné nasvětleni objektu |
Přesně nevím, jestli nějaká taková funkce existuje, ale mám za to, že jsem na ni někde narazil, označila se hrana, a po stistkuni myslel jsem v, ale to neni se hrana rozdvojila, něco jako bevel, akorat pouze pro jednu hranu. A ještě, když zmenšim krychli po jedné ose, tak se změní nasvětlení, že jedna stěna je bílá druhá černá a je to nepříjemný, špatně se s objektem pracuje díky: |
Autor: | tol [ stř úno 20, 2008 7:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To "v" funguje- je to funkce "rip", je třeba ji používat v editačním módu. Jinak když si nemůžeš vzpomenout na klávesovou zkratku, jsou už tyhle funkce všechny k nalezení v menu pod Spacebarem (mezerník). Ten druhý problém je nejspíš převrácení normály( ta tvoje otázka je těžko pochopitelná). vyselektuj ten černý face a Ctrl+n přepočítá normálu směrem ven. |
Autor: | xeonikx [ stř úno 20, 2008 8:05 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
tohle myslim, když krychli vložim je normalni šeda skem ji zmenšim podél Z osy a vypada to takhle. To v roztrhne hranu ja myslel, jakoby vyhlazeni mam ruh a chci ho vyhladit.
|
Autor: | Semiš [ stř úno 20, 2008 8:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
Panebože ty se zas vyjadřuješ To "roztrhne hranu" najdeš v edit buttons v modifikátorech- subsurf . S tou hranou nevim... Snad někdo bude vědět. |
Autor: | Bumpkin [ stř úno 20, 2008 8:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
heh prepni si zobrazeni objektu (Z, Z shift, Z ctrl....) je to v panelu jak mas vrstvy pak nebudes mit model bilej ani cernej ale klasicky vykreslenej, a pokud to nepomuze dej si particly (f7) a mrkni co mas zaskrtliho v paletce draw u danyho objektu mel by si mit defaultne shaded |
Autor: | Genom [ stř úno 20, 2008 8:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
semiš: to roztržení hrany měl namysli ve spojení s klávesou V... xeonikx: nevím 100% co máš na mysli,ale pokud hledáš něco jako bevel, tak potom, kterej ti rozdvojí jen jednu hranu,tak tohle umožňoval python script tuším "Bevel Center"...Script window -> Script -> Mesh -> Bevel Center... Co se týče toho problému s krychlí, tak mám takovej dojem,že jsi se přepnul v Draw Type do Texture...mělo by pomoct v Object modu stiknout Z, popřípadě Y - záleží jaké rozložení klávesnice používáš (qwertz/qwerty)...to tě přepne v Draw Type do Solid... |
Autor: | Semiš [ stř úno 20, 2008 9:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Aha tak to jo. Zkus tohle, nevim jestli je to to co chceš ale snad ti to aspoň trochu pomůže: vlož si krychli, smaž jednu plošku(protější těch co chceš zaoblit), aplikuj bevel a vyselektuj krajní vertexxy chybějící plošky a dej shift+f . |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |