blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
extrude http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5577 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | xeonikx [ sob úno 16, 2008 4:51 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | extrude | ||
Dá se nějak extrudovat, aby výsledek nebyl takovýto, jde to akorat opačně, že extreduju ostatni face v obrácenýém směru.
|
Autor: | Ragnos [ sob úno 16, 2008 4:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jaký výsledek by jsi chtěl docílit? protože defaultně se extrudujou facy po normále buď jedním směrem nebo opačným třeba u koule by ti ten face krásně zalezl do koule a neudělal by tohle |
Autor: | xeonikx [ sob úno 16, 2008 5:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
takže nejde že bych extrudovl jeden ze čtverců směrem dolu a nezustaly by mi tam ty přebytečný stěny. |
Autor: | Ragnos [ sob úno 16, 2008 5:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak co ti přijde přebytečné můžeš později odstranit.. přes selekci a del jinak sám víš jak extrudování funguje, podle mě u něj žádné nastavení není ale můžu se mýlit. |
Autor: | Sagi [ sob úno 16, 2008 5:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
xeonikx píše: takže nejde že bych extrudovl jeden ze čtverců směrem dolu a nezustaly by mi tam ty přebytečný stěny. .
no.. nejde... tohle je proste spravne provedeny region extrude... kdy to vytvori novy face na novem miste a s puvodnim mistem to propoji useckami... jedina moznost je prebytecne steny smazat. |
Autor: | xeonikx [ sob úno 16, 2008 5:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ctrl + e zajímavá nabídka akorat nevim ani jedno k čemu, neni to třeba něco z toho. |
Autor: | Pitris [ sob úno 16, 2008 5:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Teď jsem to zkoušel a na jeden krok to asi nepůjde. 1)Vyextruduj to tak jak to máš teď. 2)Smaž ten horní rohový vertex (ve tvém pohledu je to ten nejblíže kameře a je to ten, co ho tam nechceš) 3)Doplň 2 chybějící plochy. |
Autor: | Ragnos [ sob úno 16, 2008 5:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jak píše Sagi přebytečné stěny smazat, jinak jak znám ty nástroje z Ctrl+E nic z toho to nedělá pokud vím |
Autor: | xeonikx [ sob úno 16, 2008 9:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak jo škoda, ještě bych se chtěl zeptat jesli neexituje funkce, která označi nejlbižžší vertexy , bez použiti "b" abych se označili vertexy těžko dostupné, nebo by mi pomohlo funkce s "h" kdy určitá část zmizí, ale jak ji dostanu zpět? |
Autor: | freekill [ sob úno 16, 2008 9:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus alt+RMB a na odzmizeni je alt+h. |
Autor: | Bumpkin [ sob úno 16, 2008 9:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nechapu proc nejblizsi na to mas magnetyckej vyber (dvakrat B) aani nechapu k cemu by to bylo dyt od toho je tu prave to B nebo magnet ![]() jinak pak mas este alt a pravy tlacitko ale to vybiras celej loop a jinak kdyz k tomu das este shift teda alt+shift+pravy tlacitko vyberes celej loop a kdyz kliknes a klikej spis na hranu loopu nez na vertex uvidis proc |
Autor: | Pitris [ sob úno 16, 2008 9:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pro výběr všech nejbližších vertexů používám Ctrl+ "plus na numerické klávesnici" Nechápu proč úplně odlišnou otázku nedáš do nového theadu. |
Autor: | xeonikx [ sob úno 16, 2008 9:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
díky za rady akorat nechapu to ctrl + numerická klávesnice akorat mi běhaji jiný pohledy. |
Autor: | Pitris [ sob úno 16, 2008 10:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
xeonikx píše: díky za rady akorat nechapu to ctrl + numerická klávesnice akorat mi běhaji jiný pohledy.
Přečti si to ještě jednou a udělej to přesně tak, jak jsem to napsal. |
Autor: | kareem [ sob úno 16, 2008 10:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Já vím, stisknout dvě klávesy najednou může činit velké potíže.. tak zkus v edit mode najet myší na select > more. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |