blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

extrude
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5577
Stránka 12

Autor:  xeonikx [ sob úno 16, 2008 4:51 pm ]
Předmět příspěvku:  extrude

Dá se nějak extrudovat, aby výsledek nebyl takovýto, jde to akorat opačně, že extreduju ostatni face v obrácenýém směru.

Přílohy:
extrude.PNG
extrude.PNG [ 15.45 KiB | Zobrazeno 3585 krát ]

Autor:  Ragnos [ sob úno 16, 2008 4:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

jaký výsledek by jsi chtěl docílit? protože defaultně se extrudujou facy po normále buď jedním směrem nebo opačným třeba u koule by ti ten face krásně zalezl do koule a neudělal by tohle

Autor:  xeonikx [ sob úno 16, 2008 5:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

takže nejde že bych extrudovl jeden ze čtverců směrem dolu a nezustaly by mi tam ty přebytečný stěny.

Autor:  Ragnos [ sob úno 16, 2008 5:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak co ti přijde přebytečné můžeš později odstranit.. přes selekci a del

jinak sám víš jak extrudování funguje, podle mě u něj žádné nastavení není ale můžu se mýlit.

Autor:  Sagi [ sob úno 16, 2008 5:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

xeonikx píše:
takže nejde že bych extrudovl jeden ze čtverců směrem dolu a nezustaly by mi tam ty přebytečný stěny.
.

no.. nejde... tohle je proste spravne provedeny region extrude... kdy to vytvori novy face na novem miste a s puvodnim mistem to propoji useckami... jedina moznost je prebytecne steny smazat.

Autor:  xeonikx [ sob úno 16, 2008 5:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

ctrl + e zajímavá nabídka akorat nevim ani jedno k čemu, neni to třeba něco z toho.

Autor:  Pitris [ sob úno 16, 2008 5:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

Teď jsem to zkoušel a na jeden krok to asi nepůjde.

1)Vyextruduj to tak jak to máš teď.
2)Smaž ten horní rohový vertex (ve tvém pohledu je to ten nejblíže kameře a je to ten, co ho tam nechceš)
3)Doplň 2 chybějící plochy.

Autor:  Ragnos [ sob úno 16, 2008 5:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

jak píše Sagi přebytečné stěny smazat, jinak jak znám ty nástroje z Ctrl+E nic z toho to nedělá pokud vím

Autor:  xeonikx [ sob úno 16, 2008 9:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak jo škoda, ještě bych se chtěl zeptat jesli neexituje funkce, která označi nejlbižžší vertexy , bez použiti "b" abych se označili vertexy těžko dostupné, nebo by mi pomohlo funkce s "h" kdy určitá část zmizí, ale jak ji dostanu zpět?

Autor:  freekill [ sob úno 16, 2008 9:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zkus alt+RMB a na odzmizeni je alt+h.

Autor:  Bumpkin [ sob úno 16, 2008 9:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

nechapu proc nejblizsi na to mas magnetyckej vyber (dvakrat B) aani nechapu k cemu by to bylo dyt od toho je tu prave to B nebo magnet :roll:

jinak pak mas este alt a pravy tlacitko ale to vybiras celej loop a jinak kdyz k tomu das este shift teda alt+shift+pravy tlacitko vyberes celej loop a kdyz kliknes a klikej spis na hranu loopu nez na vertex uvidis proc

Autor:  Pitris [ sob úno 16, 2008 9:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pro výběr všech nejbližších vertexů používám Ctrl+ "plus na numerické klávesnici"

Nechápu proč úplně odlišnou otázku nedáš do nového theadu.

Autor:  xeonikx [ sob úno 16, 2008 9:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

díky za rady akorat nechapu to ctrl + numerická klávesnice akorat mi běhaji jiný pohledy.

Autor:  Pitris [ sob úno 16, 2008 10:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

xeonikx píše:
díky za rady akorat nechapu to ctrl + numerická klávesnice akorat mi běhaji jiný pohledy.

Přečti si to ještě jednou a udělej to přesně tak, jak jsem to napsal.

Autor:  kareem [ sob úno 16, 2008 10:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

Já vím, stisknout dvě klávesy najednou může činit velké potíže.. tak zkus v edit mode najet myší na select > more.

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/