Právě je ned lis 24, 2024 2:58 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: armature weight paint
PříspěvekNapsal: sob bře 01, 2008 9:15 am 
Offline
....
....

Registrován: stř bře 07, 2007 4:15 pm
Příspěvky: 341
Bydliště: Litoměřice
vůbec nemůžu přijit na to jak funkci weight paint mužu u armatury využit části nakreslim červeně modře žluže a tak, ale armatura sílu barev nerozezná, pořád bere na stejno počet počet vertexů ty méně označené nechá být :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 01, 2008 11:26 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Pravděpodobně jsi zapomněl u vertex group dát assign (přiřadit), ale asi to pak budeš muset ještě jednou vybarvit. Make parent na Armaturu to udělá automaticky, ale nějak podivně.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 01, 2008 12:22 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Domnívám se, že problém by mohl být v tom, že jsou zapnuté envelopy, které jsou, bůhvíproč, při vložení nové armatury defaultně aktivní.

Vyselektuj armaturu a v Edit buttons (F9) v paletce Armature jsou dole 4 tlačítka Deform Options. Nechej zapnuté, nebo zapni, Vertex Groups a vypni Envelopes.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 01, 2008 12:53 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
tol píše:
Domnívám se, že problém by mohl být v tom, že jsou zapnuté envelopy, které jsou, bůhvíproč, při vložení nové armatury defaultně aktivní.

Vyselektuj armaturu a v Edit buttons (F9) v paletce Armature jsou dole 4 tlačítka Deform Options. Nechej zapnuté, nebo zapni, Vertex Groups a vypni Envelopes.
Zvláštní. Mě to vypnutí Envelopes prvně nepohlo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 05, 2008 3:08 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Neviem či som správne pochopil problém, ale skúsim poradiť - weight paint musia mať namalované všetky kosti, inak sa nebudú navzájom ovplyvnovať. Napr. Máš armatúru - dve spojené kosti priradené na mesh( trebárs rameno, lokeť) Vyberieš kosť ramena a priradené vertexy premaluješ na červeno(bude mať najsilnejšiu váhu). To isté urob aj pre kosť loktu. Ked majú obe svoj weight paint, môžeš pre každú kosť premalovať miesta kde potrebuješ intenzitu(závislosť) kostí zmeniť. Pričom môžeš (často musíš) malovať aj na vertexy, priradené druhej kosti.


Dúfam, že som to napísal zrozumitelne, lebo som s tým mal nedávno tiež problém :) BTW: defaultný envelope zatial nepoužívam vôbec, zdá sa mi nedostatočný na rigovanie :(


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz