blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Mesh z blendru 2.45 do blendru 2.42
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5523
Stránka 11

Autor:  zgerbiak [ ned úno 03, 2008 6:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Mesh z blendru 2.45 do blendru 2.42

Zdravím.
Potrebujem dostať objekt z verzie 2.45 do 2.42.
To by problém nebol, ibaže keď otvorím klasický .blend, tak mi tam chýbajú UV kordináty. Tak som skúšal rôzne exporty. tam už síce boli, ibaže mi zasa zmizli Vertex Groups, a to je ešte horší problém ako s UV.
Neviem si rady. Buď mám jedno, alebo druhé.

nevie niekto poradiť?

Autor:  Genom [ ned úno 03, 2008 7:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pokud to dobře chápu,tak jsi se v Blenderu 2.42 pokoušel otevřít klasickej .blend soubor z verze 2.45 přes File Manager a i přez Shift+F1 a obojí zkončilo krachem?

Autor:  zgerbiak [ ned úno 03, 2008 7:24 pm ]
Předmět příspěvku: 

Presne tak...No nebol to až taký krach. Keď som dal normálne otvoriť, alebo shift+F1, tak tam bol celz mesh, vertext groups, vsetko okrem UV koordinatov. No a s rôznimi exportmia importmi to dopadlo tak, že som tam mal UV, ale nie vertext groups :( .

Autor:  Ragnos [ úte úno 05, 2008 3:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak dej uv copy z toho modelu co má uv a nemá vertex group na ten model co má vertex group a nemá uv.

to uv copy najdeš ve skriptech spodek viewportu Object-Script-UV copy from active

to by ti mělo pomoci

Autor:  zgerbiak [ úte úno 05, 2008 4:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

Supéééér..o tom skripte som nevedl. Vďaka ;).

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/