blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Materiál + ještě jeden problém
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5517
Stránka 11

Autor:  Semiš [ pát úno 01, 2008 11:59 pm ]
Předmět příspěvku:  .

Tak tě tady vítám :wink: .
Ten materiál, buďto vymodeluj nohy a všechny tyto části zvlášt a každé dáš jiný materiál nebo se stačí mrknout tady do této sekce nahoru:
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=966 :wink: .

S tim druhym: nevim přesně kde je problém, ale vim jak na to jinak, zkopíruj celou tu vázu v object modu a v edit modu smaž ty vertexy co tam nemaj bejt a máš to :wink: .

Autor:  Fairman [ sob úno 02, 2008 12:02 am ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj, tak te tu vitame :)
1) oznac si vsehcny vertexy nepr nohy stolu a pak zmackny klavesu P a pak potvrd volbu selected-tim si osamostatnil vsechny oznacene vertexy a muzes tomu prirazovat jiny material,...

2) mohl by si poslat printscreen abychom to lepe pochopili?

Autor:  Antharon [ sob úno 02, 2008 1:35 am ]
Předmět příspěvku: 

druhy problem je podla mna, ze si v object mode miesto edit modu, tam totiz P zapina fyzikalnu simulaciu, takze sa musis prepnut do edit modu, kde mas vyselektovanu tu kruznicu alebo co a normalne to Pckom separujes

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/