blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Materiál + ještě jeden problém http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5517 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Semiš [ pát úno 01, 2008 11:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
Tak tě tady vítám . Ten materiál, buďto vymodeluj nohy a všechny tyto části zvlášt a každé dáš jiný materiál nebo se stačí mrknout tady do této sekce nahoru: http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=966 . S tim druhym: nevim přesně kde je problém, ale vim jak na to jinak, zkopíruj celou tu vázu v object modu a v edit modu smaž ty vertexy co tam nemaj bejt a máš to . |
Autor: | Fairman [ sob úno 02, 2008 12:02 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj, tak te tu vitame 1) oznac si vsehcny vertexy nepr nohy stolu a pak zmackny klavesu P a pak potvrd volbu selected-tim si osamostatnil vsechny oznacene vertexy a muzes tomu prirazovat jiny material,... 2) mohl by si poslat printscreen abychom to lepe pochopili? |
Autor: | Antharon [ sob úno 02, 2008 1:35 am ] |
Předmět příspěvku: | |
druhy problem je podla mna, ze si v object mode miesto edit modu, tam totiz P zapina fyzikalnu simulaciu, takze sa musis prepnut do edit modu, kde mas vyselektovanu tu kruznicu alebo co a normalne to Pckom separujes |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |