blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Omezení paměti ram. http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5510 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | xeonikx [ pát úno 01, 2008 12:26 am ] |
Předmět příspěvku: | Omezení paměti ram. |
sakra co tohle je mam 2,5 gb a funguje mi to jako na 1,5 ?http://www.blendernation.com/2007/10/13/blenders-15-gb-ram-limitation/ a ta oprava neni nebezpečná |
Autor: | Bumpkin [ pát úno 01, 2008 12:58 am ] |
Předmět příspěvku: | |
hele ty se fakt nikdy nenaucis ptat!!!!! nejen ze si to dal do spatnyho vlakna ale este se neumis ani slusne zeptat!!!! prejdi na 64bitej operacni problem a mas po problemu!!! |
Autor: | Pitris [ pát úno 01, 2008 7:40 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Omezení paměti ram. |
xeonikx píše: sakra co tohle je mam 2,5 gb a funguje mi to jako na 1,5 ?http://www.blendernation.com/2007/10/13/blenders-15-gb-ram-limitation/
a ta oprava neni nebezpečná Trápí Tě to hodně? Takové obrovské scény se jen tak nevidí a pokud bys to s grafikou myslel opravdu vážně, tak by se stálo za úvahu odejít z Win definitivně na jablečnou platformu. Toť můj subjektivní názor - noflamepls. |
Autor: | Semiš [ pát úno 01, 2008 3:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
Bumpkin: Počkej to znamená že když mám vista x64 že se mě tenhle problém netýká? Jak mám ten strom tak sem se myslim už přehoup lehce přes 1,5 Gb, ale to je možný že sem na hranici ještě nešel, tak by mě zajímalo jestli si pořídím víc paměty tak budu moc renderovat scény třeba 5Gb ?(megalomanská představa ale jen jako příklad možná je ) |
Autor: | Pitris [ pát úno 01, 2008 3:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: . |
Semiš píše: Bumpkin: Počkej to znamená že když mám vista x64 že se mě tenhle problém netýká? Jak mám ten strom tak sem se myslim už přehoup lehce přes 1,5 Gb, ale to je možný že sem na hranici ještě nešel, tak by mě zajímalo jestli si pořídím víc paměty tak budu moc renderovat scény třeba 5Gb ?(megalomanská představa ale jen jako příklad možná je ) V tom odkaze píšou Win 32bit... Takže?
Semiš, Ty jsi fakt megaloman! |
Autor: | Semiš [ pát úno 01, 2008 3:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: . |
Díky, myslim že více paměti do budoucna využiju, a pořád to zlevňujou takže proč ne . Pitris píše: Semiš, Ty jsi fakt megaloman!
Já vim, jak to nemá tuny vertexů, hromady plošek, pár mega stran, obrovské množství displacingu i na tom kde byste ho fakt nehledaly+ subsurf i na nejkulaťoulinkatějších věcech tak mě to prostě správně nenadchne . |
Autor: | tol [ pát úno 01, 2008 4:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Omezení paměti ram. |
Pitris píše: Trápí Tě to hodně? Takové obrovské scény se jen tak nevidí a pokud bys to s grafikou myslel opravdu vážně, tak by se stálo za úvahu odejít z Win definitivně na jablečnou platformu. Toť můj subjektivní názor - noflamepls.
Ani nespočítám, kolikrát jsem na tohle omezení narazil (hlavně u scén s vegetací ty paměťové nároky rostou raketově) a musel jsem scénu renderovat na 3x a dávat dohromady v postprocesu... Podotýkám teda, že to bylo ještě před Vistama, do kterých výhledově asi půjdu |
Autor: | Semiš [ pát úno 01, 2008 4:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
Tol: No v tom případě si ale pořiď přinejmenšim 3Gb paměti, protože Visty nejsou zrovna skromný a já se klidně přiznám že u toho stomu mě to, když to šlo už tak přes 1570mb, padalo, čili s 2-míň Gb to asi nemá význam...(mám 2Gb) |
Autor: | tol [ pát úno 01, 2008 4:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: . |
Semiš píše: Tol: No v tom případě si ale pořiď přinejmenšim 3Gb paměti, protože Visty nejsou zrovna skromný a já se klidně přiznám že u toho stomu mě to, když to šlo už tak přes 1570mb, padalo, čili s 2-míň Gb to asi nemá význam...(mám 2Gb)
No já uvažoval ve větších číslech každopádně |
Autor: | Semiš [ pát úno 01, 2008 4:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: . |
tol píše: No já uvažoval ve větších číslech každopádně To sem tušil .... |
Autor: | Pitris [ pát úno 01, 2008 4:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Omezení paměti ram. |
tol píše: Ani nespočítám, kolikrát jsem na tohle omezení narazil (hlavně u scén s vegetací ty paměťové nároky rostou raketově) a musel jsem scénu renderovat na 3x a dávat dohromady v postprocesu... Podotýkám teda, že to bylo ještě před Vistama, do kterých výhledově asi půjdu
Mno... Tebe se týká spíše ta druhá část mého příspěvku. Já chtěl jen taktně naznačit, že xeonikx asi (zatím) nedělá tak složité scény, aby ten problém pocítil - tedy předpokládám tak z toho, co jsem od něj zatím viděl. Ovšem jedním dechem dodávám, že ani já tak monstrózní scény nedělám. |
Autor: | joxer [ pát úno 01, 2008 4:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tol: z vistama bych pockal na SP1, mely by snad uz vyjit brzo, taky uvazuju ze bych pak presel z XP. ale porad nevim, za takovej operacni system takovy prachy |
Autor: | tol [ pát úno 01, 2008 5:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Omezení paměti ram. |
Pitris píše: Mno... Tebe se týká spíše ta druhá část mého příspěvku.
Jestli máš na mysli tu jablečnou platformu, tak ta, obávám se, pro mě nikdy nebude- potřebuju mašinu, na které můžu dělat grafiku a hrát většinu vycházejících her z mého žánru ( i to je součást mojí práce). Ale máš pravdu, že tohle ještě asi u xeonixe ještě nějakou dobu nebude aktuální problém... Resp. je to problém, který se týká téměř výhradně komplexnějších exteriorových scén |
Autor: | Pitris [ pát úno 01, 2008 5:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Omezení paměti ram. |
tol píše: Pitris píše: Mno... Tebe se týká spíše ta druhá část mého příspěvku. Jestli máš na mysli tu jablečnou platformu, tak ta, obávám se, pro mě nikdy nebude- potřebuju mašinu, na které můžu dělat grafiku a hrát většinu vycházejících her z mého žánru ( i to je součást mojí práce). Ale máš pravdu, že tohle ještě asi u xeonixe ještě nějakou dobu nebude aktuální problém... Resp. je to problém, který se týká téměř výhradně komplexnějších exteriorových scén Já právě nad tím dumal... Řekl bych, že ani blitz nedělal tak obrovské scény. Na jeho pracech bylo vidět, že uvažuje, kde co umístí, zbytečně nepropracovával do detailu objekty, které stejně nakonec moc nebyly vidět a naopak ty viditelné a v popředí řešil kolikrát detaily, které bych já odbyl jen texturou. Rozsáhlé scény si dokážu představit u her (jak sám říkáš), u animací, kde kamera lítá po scéně a u jedinců ala Semiš, který by mohl nastavit render v rozlišení, za které by se by se nemusely stydět ani špionážní satelity americké výzvědné služby. Nic ve zlém, Semiš, ber to jako kompliment. |
Autor: | Semiš [ pát úno 01, 2008 5:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Omezení paměti ram. |
Pitris píše: ...a u jedinců ala Semiš, který by mohl nastavit render v rozlišení, za které by se by se nemusely stydět ani špionážní satelity americké výzvědné služby. Nic ve zlém, Semiš, ber to jako kompliment.
To nic, já bych to ani nijak jinak nebral |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |