blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
objekt opisujuci krivku - ako zmenit start na krivke? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5503 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | psychotron [ stř led 30, 2008 9:47 am ] |
Předmět příspěvku: | objekt opisujuci krivku - ako zmenit start na krivke? |
mam problem (nie len teraz) vzdy ked robim krivkou cestu pre kameru napriklad, tak sa mi dava START na tej krivke vzdy nejako nahodne alebo co do frasa... robil som to teraz cez path, umiestnil som si prvy bod tam kde som predpokladal start, urobil som celu cestu v smere sipok, uzavrel (nech je to nekonecny loop), priparentoval objekt a BUM! start je niekde uplne v zadku v inej casti krivky... hladal som vsade, ale ako ovplyvnit start na krivke som nenasiel, len ako vymenit start za ciel (prehodi smer krivky) a som z toho uz na vetvy, pretoze mi to pride akoby som mal zviazane ruky, ked si nemozem urcit kde sa nachadza start krivky neviete niekto ako sa toto riesi?? |
Autor: | psychotron [ stř led 30, 2008 2:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ano, to poznam, ale to mi zmeni len smer tej krivky, dajme tomu ze objekt po nej ide v smere hodinovych ruciciek, ked zmenim direction, tak pojde objekt proti smeru hodinovych ruciciek, avsak stale z toho isteho bodu... vymeni sa len ten smer, startovaci bod ostava rovnaky... chcem vyslovene urcit startovaci bod, napriklad vybrat bod v edit mode a tomu priradit nejaku vlastnost, aby bol zaroven bodom startovacim pre path |
Autor: | psychotron [ stř led 30, 2008 3:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ano, tiez som na to isiel podobne ako mi radis, zaciatok path som umiestnil v edit mode tam, kde som chcel mat start... ale ouha, 'napathujem' cameru na krivku a start je posunuty smerom dopredu o kusok, takze ten 1. bod krivky ktory som si tak starostlivo umiestnil sa na mna uplne vykaslal hehe tu je screenshot pre lepsiu predstavu... je na nom vyznaceny startovaci bod a prvy a posledny bod path v edit mode hm skratka asi nejde zmenit ten start... ach co by som dal za to, aby som si ho mohol lubovolne urcit, takto mi pride pouzitelnost dost obmedzena |
Autor: | psychotron [ čtv led 31, 2008 8:33 am ] |
Předmět příspěvku: | |
no skusim to asi este takto, ako vravis... ale som skepticky kazdopadne ak chces nieco nechat prechadzat po nejakej drahe, tak je lepsie pouzit object path namiesto bezier curve/circle, pretoze obsahuje IPO krivku na rychlost, teda je mozne menit rychlost akou objekt opisuje danu drahu |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |