blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
textury http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5461 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | wassek [ sob led 19, 2008 6:24 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | textury | ||
skusal som robit bazen podla tutorialu, ale ked som pridal texturu a dal som nacitat obrazok, render vyzeral takto vedel by mi s tym niekto pomoct? skusal som aj zvacsit pocet orazkov na x a y osi
|
Autor: | Ragnos [ sob led 19, 2008 6:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
musíš změnit mapování v Map input u nastavení materiálu třeba na Cube což by bylo asi nejlepší nebo si najít tutorial na uv maping ale to už je o něco složitější. |
Autor: | wassek [ sob led 19, 2008 6:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
sory, ze tie otazky kuskujem, ale kde by sa dalo zrusit aby sa objekt neleskol a teda ak to nie je to iste tak nastavenia matnosti |
Autor: | Ragnos [ sob led 19, 2008 6:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Sniž Spec: který se nachází v materiálovém editoru v Shaders na nulu a potom by se ti neměl objekt lesknout ve většině případů. |
Autor: | wassek [ sob led 19, 2008 7:12 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
dakujem uz to mam hotove, jedine ten bazen je trochu hranatejsi nez by mal byt tak ale islo mi hlavne o tu hladinu a aspon som sa nieco naucil od ragnos-a:) tu je na ukazku vysledna podoba
|
Autor: | AD [ sob led 19, 2008 11:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
matně si vzpomínám, že v tom tutoru nevyčerpal všechny možnosti nastavení průhlednosti a odrazů .... edit ... a už vím o co šlo ... tehdy jsem to komentoval ... použil jen Ztransp, takže ta voda byla nic moc ... a ten časový rozdíl není oproti raytransp až tak významný na silnějším stroji .... přitom vzhledově je to mnohem lepší ... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |