blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

textury
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5461
Stránka 11

Autor:  wassek [ sob led 19, 2008 6:24 pm ]
Předmět příspěvku:  textury

skusal som robit bazen podla tutorialu, ale ked som pridal texturu a dal som nacitat obrazok, render vyzeral takto
vedel by mi s tym niekto pomoct?
skusal som aj zvacsit pocet orazkov na x a y osi

Přílohy:
bazen-pokus1.jpg
bazen-pokus1.jpg [ 86.01 KiB | Zobrazeno 408 krát ]

Autor:  Ragnos [ sob led 19, 2008 6:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

musíš změnit mapování v Map input u nastavení materiálu třeba na Cube což by bylo asi nejlepší nebo si najít tutorial na uv maping ale to už je o něco složitější.

Autor:  wassek [ sob led 19, 2008 6:38 pm ]
Předmět příspěvku: 

sory, ze tie otazky kuskujem, ale kde by sa dalo zrusit aby sa objekt neleskol a teda ak to nie je to iste tak nastavenia matnosti

Autor:  Ragnos [ sob led 19, 2008 6:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

Sniž Spec: který se nachází v materiálovém editoru v Shaders na nulu a potom by se ti neměl objekt lesknout ve většině případů.

Autor:  wassek [ sob led 19, 2008 7:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

:)dakujem
uz to mam hotove, jedine ten bazen je trochu hranatejsi nez by mal byt
tak ale islo mi hlavne o tu hladinu a aspon som sa nieco naucil od ragnos-a:)
tu je na ukazku vysledna podoba

Přílohy:
bazen.jpg
bazen.jpg [ 95.4 KiB | Zobrazeno 372 krát ]

Autor:  AD [ sob led 19, 2008 11:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

matně si vzpomínám, že v tom tutoru nevyčerpal všechny možnosti nastavení průhlednosti a odrazů ....

edit ... a už vím o co šlo ... tehdy jsem to komentoval ... použil jen Ztransp, takže ta voda byla nic moc ... a ten časový rozdíl není oproti raytransp až tak významný na silnějším stroji .... přitom vzhledově je to mnohem lepší ...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/