blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Stratene halo http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5365 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | pedu [ čtv pro 13, 2007 11:15 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Stratene halo | ||
Už sa mi to stalo kedysipred rokom. Mám materiál HALO, funguje mi a zrazu prestane. Nepomôže vypnúť blender, je to v súbore. V nastavení renderu som nerobil nič. Tu vidíte zvláštnu vec - halo lines sa čiastočna zobrazuje pred meshom, ale inde už nie. V čom môže byť problém? Obloha vzadu je tiež na meshi.
|
Autor: | Aquarius [ ned pro 16, 2007 3:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
a když mÃsto tý oblohy dáš černý pozadÃ.. (odendáš ten mesh na kterým je umÃstěná), to halo taky bude zářit jen přes ten objekt v popředÃ? |
Autor: | pedu [ úte pro 18, 2007 5:53 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Trafil si do čierneho - dokonca keď ho posuniem, že časť je mimo clipping kamery, halo sa zobrazí práve tam, kde nie je zobrazená obloha. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |