blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Pád Blenderu 2.35
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=536
Stránka 12

Autor:  KarelGO [ úte pro 14, 2004 6:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Pád Blenderu 2.35

Používá 2.35 nÄ›kdo, nebo je to zatím spíše na vlastní nebezpeÄ

Autor:  Slange [ úte pro 14, 2004 7:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

No, pri 2.35 sa mi par krat stalo, ze mi spadol. Ale odvtedy co mam 2.35a je vsetko v poriadku. :?

Autor:  KarelGO [ úte pro 14, 2004 7:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

Slange:
Jsem si myslel, že si to stáhnu znova,ale já právě verzi (2.35a) už mám, no asi to bude něco jiného, ale stejně dík.

Autor:  zager [ úte pro 14, 2004 8:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

asi bych taky hledal problem jinde. ja nemel problem s 2.35 ani 2.35a na WinXP ani Linuxu...

Autor:  jankoš [ úte pro 14, 2004 9:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

Používej AutoSave v user preferences.Taky se ti soubor při opuštění Blenderu (jestli ti neztuhne) uloží do C:/tmp, (jestli nemáš nastaveno jinak) pod názvem quit.blend

Autor:  jiri [ stř pro 15, 2004 7:43 pm ]
Předmět příspěvku:  bug tracker

grrr, napiste mu to nekdo, uz na to nemam nervy!

Autor:  tol [ stř pro 15, 2004 8:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

KarelGo:
1.Jak už tu psali přede mnou, Blender 2.35a (on je teda už i Blender 2.36 prerelease, ale ten je fakt na vlastní riziko) opravuje kritické chyby 2.35. a měl by být stabilnější. S Blenderem teď zrovna dělám bohužel spíše málo, ale i tak to pár hodin týdně bude a ještě mi to nespadlo :)

2. Nenervuj prosím Jiřího, programuje pro nás Blender a máme ho tu všichni rádi, když ho to trefí, tak Blender sice nezanikne,ale přijde o velmi cenného přispěvatele- takže když máš s Blenderem problém, popiš přesně, co to dělá, při jaké operaci to spadne, jakou máš PC sestavu, operační systém, nejlépe to pak přelož to do angličtiny a pošli do Bug traceru, aby se tím programátoři mohli zabývat :D

Autor:  KarelGO [ stř pro 15, 2004 9:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

Doufám, že to s nikým neÅ¡lehne...Blender už běží v pohodÄ› 2 dny, možná, že to nakonec způsobil jen vysoký subsurf (4) a moje nedoÄ

Autor:  jm [ stř pro 15, 2004 9:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

ja vim, ze tahle otazka je stejne nesmyslna jako se ptat v kterym softu delat. ale rekne te mi co ma cinema nebo max tak vyjmecnyho bez ceho se lidi neobejdou, pri praci v blendru?
mozna je to trochu rychlejsi, a ma to vic parametru, ale kdo z nas vsechny tehle paramatry potrebuje. jak tak koukam na prace lidi co delaj v cemkoli, tak jen malokdo pri vytvoreni ty dany veci pouziva vic nez jen zaklad kterej je i v blendru....mozna rozhrani :?:
...sorry ja si i castecne odpovedel ;)

jm

Autor:  Slange [ stř pro 15, 2004 10:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

jm píše:
ja vim, ze tahle otazka je stejne nesmyslna jako se ptat v kterym softu delat. ale rekne te mi co ma cinema nebo max tak vyjmecnyho bez ceho se lidi neobejdou, pri praci v blendru?
mozna je to trochu rychlejsi, a ma to vic parametru, ale kdo z nas vsechny tehle paramatry potrebuje. jak tak koukam na prace lidi co delaj v cemkoli, tak jen malokdo pri vytvoreni ty dany veci pouziva vic nez jen zaklad kterej je i v blendru....mozna rozhrani :?:
...sorry ja si i castecne odpovedel ;)

jm


Suhlasim. Nedavno som musel jednu vec robit cez 3dsmax a bolo to nieco strasne. :mad: Ma to tolko sialenych funkcii, ze sa to ani neda spocitat a su rohadzane po celom programe. Napr. je tam asi 30 deformatorov, ale vsetky by sa dali spojit do 2. Takze max je ............ ( domyslite si )
Maya je o trochu lepsia. Funkcie su pekne zoradene a niektore ( hlavne animacne ) sa daju dobre vyuzit. Ale aj tak to nie je ono.
So cinemou 4d zatial nemam skusenosti.
V Blenderi je presne tolko funkcii kolko sa da aj vyuzit a su aj pekne zoradene. Ja vyuzijem asi 95% funkcii.

Autor:  Blitz [ stř pro 15, 2004 10:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

jm píše:
ja vim, ze tahle otazka je stejne nesmyslna jako se ptat v kterym softu delat. ale rekne te mi co ma cinema nebo max tak vyjmecnyho bez ceho se lidi neobejdou, pri praci v blendru?
mozna je to trochu rychlejsi, a ma to vic parametru, ale kdo z nas vsechny tehle paramatry potrebuje. jak tak koukam na prace lidi co delaj v cemkoli, tak jen malokdo pri vytvoreni ty dany veci pouziva vic nez jen zaklad kterej je i v blendru....mozna rozhrani :?:
...sorry ja si i castecne odpovedel ;)

jm


jo jenže těch "pár paremetrů", kvalitnější renderery a podpora spousty kvalitních pluginů(bez kterých se třeba ani neobejdeš) tvoří to co profík potřebuje. Běžný uživatel-ametér (bez valnějších znalostí ) ne, ale to není ten uživatel který ho dělá rozšířenějším a používanějším, zvlášť ne u komerční aplikace:)

Autor:  tol [ stř pro 15, 2004 11:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

jm píše:
ja vim, ze tahle otazka je stejne nesmyslna jako se ptat v kterym softu delat. ale rekne te mi co ma cinema nebo max tak vyjmecnyho bez ceho se lidi neobejdou, pri praci v blendru?
mozna je to trochu rychlejsi, a ma to vic parametru, ale kdo z nas vsechny tehle paramatry potrebuje. jak tak koukam na prace lidi co delaj v cemkoli, tak jen malokdo pri vytvoreni ty dany veci pouziva vic nez jen zaklad kterej je i v blendru....mozna rozhrani :?:
...sorry ja si i castecne odpovedel ;)

jm


1. výstup- i když v tomhle už se Blender hodně zlepšil
2. animace postav-oba zmiňované programy toho v téhle oblasti pořád ještě nabízí víc
3.komunikace s ostatními v byznisu-asi nejdůležitější aspekt, prostě pokud chceš sehnat práci jako grafik někde v týmu, tedy někde, kde nebudeš dělat sám, tak jenom s Blenderem nevystačíš-většina firem požaduje práci v Maxku, případně dalších "velkých" hráčích na trhu. Takže pokud to lidi vezmou už jenom čistě z pragmatického hlediska, jdou do toho Maxka nebo Maya, u nás pak spíš ta Cinema (místo Maya- tu u nás zase tak moc studií nepoužívá).

Ale jinak taky pořád říkám, že Blender má prakticky všechno, co pro profesionální práci potřebuješ, jenom má míň tech profíků, aby se to vědělo, to je celé :)

Autor:  KarelGO [ čtv pro 16, 2004 12:15 am ]
Předmět příspěvku: 

tol:
Správný názor :D. Já ani nevyužiju vÅ¡echny funkce, co blend má. Já tu původní otázku myslel spíš z hlediska hardwarových nároků. O cinemÄ›4d (6) vím, že jakÅ¡takÅ¡ běží i na p133 a 16RAM, pro Ä

Autor:  D@vi$ [ pon led 10, 2005 1:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

Já měl Blendera na Pentiu 200 Mhz 32 MB RAM... fungovalo to, jenom to prostě šlo pomaleji a některý věci byly nepoužitelný (render ve vysokém rozlišení-záleželo na složitosti scény-komp nerozchodil, větší subsurf apod. se taky špatně rozšlapával, těžko to snášelo některý skripty). Jinak se na tom dělat dá.

Autor:  tol [ úte led 11, 2005 12:27 am ]
Předmět příspěvku: 

KarelGO píše:

All:
A tak mě tak napadá, na jaké nejslabší konfiguraci jste rozjeli blender, tak aby byl použitelný ???


No já začínal Blenderovat na Pentium 100 (120? teď nevím, kolem stovky to bylo :) ) MHz, 32 mb RAM, Matrox Millenium 400, ale tehdy měl Blender trochu jiné HW nároky a uměl toho podstatně méně než dnes :) Ale dělat se v něm dalo celkem v pohodě (až na ty šílený problémy s Matroxem) :)

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/