blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Textura v Edit mode
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5273
Stránka 11

Autor:  frca [ sob lis 10, 2007 8:58 pm ]
Předmět příspěvku:  Textura v Edit mode

Zdravím,
jde nějak zobrazit při práci v Edit módu zobrazit namapované textura? Občas by se to hodilo. Jde to vyřešit tím, že editovanou část oddělím a vznikne samostatný objekt, kterým se dá např. posouvat i se zobrazením textury. Uvítal bych ale jednodušší řešení.
Díky.

Autor:  DonaldX [ ned lis 11, 2007 3:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

Táto funkcia je v nových neoficiálných verziách (graphicall.org) integrovaná. Zmizol mód "UV face select" a teraz je súčasťou edit módu, takže veškerý unwrap sa deje cez edit mod. Ked si viewport shading nastavíš na textured, tak pracuješ už s otexturovaným modelom v edit mode. V súčasnej oficiálnej verzii (2.4x) neviem či nájdeš riešenie svojho problému :roll: :wink

Skúšal som to v monster build 1.2

Autor:  frca [ pon lis 12, 2007 8:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

Cool. A určitě se to do oficiální verze prosadí, třeba už v příští verzi? Ještě aby šlo označovat vertexy uv mapy (UV editor) ve 3d okně.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/