blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Textura v Edit mode http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5273 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | frca [ sob lis 10, 2007 8:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | Textura v Edit mode |
Zdravím, jde nějak zobrazit při práci v Edit módu zobrazit namapované textura? Občas by se to hodilo. Jde to vyřešit tím, že editovanou část oddělím a vznikne samostatný objekt, kterým se dá např. posouvat i se zobrazením textury. Uvítal bych ale jednodušší řešení. Díky. |
Autor: | DonaldX [ ned lis 11, 2007 3:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Táto funkcia je v nových neoficiálných verziách (graphicall.org) integrovaná. Zmizol mód "UV face select" a teraz je súčasťou edit módu, takže veškerý unwrap sa deje cez edit mod. Ked si viewport shading nastavíš na textured, tak pracuješ už s otexturovaným modelom v edit mode. V súčasnej oficiálnej verzii (2.4x) neviem či nájdeš riešenie svojho problému :wink Skúšal som to v monster build 1.2 |
Autor: | frca [ pon lis 12, 2007 8:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Cool. A určitě se to do oficiální verze prosadí, třeba už v příští verzi? Ještě aby šlo označovat vertexy uv mapy (UV editor) ve 3d okně. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |