blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

SSS
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5231
Stránka 11

Autor:  pedu [ pát říj 26, 2007 3:00 pm ]
Předmět příspěvku:  SSS

SSS mi celkom dobre funguje, ale keď sa mech otočí, už je skoro čierny. Nestretli ste sa s tým?

Autor:  zgerbiak [ pát říj 26, 2007 3:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pri SSS sa nevypocitava(nerendruje) to co nevidi kamera. Takze ak das za objekt zrkadlo, tak bude odrazat ciernu.

NEchapem celkom otazke. Ty ho otocis, vyrendrujes a je cierny? Alebo pri animacii sa otoci a je cierny? Alebo to stym zrkadlom?

Autor:  pedu [ pát říj 26, 2007 5:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

Oba objekty majú ten istý rovnomerný mat. Ten horný je lepšie osvietený, ako dolný a predsa je skoro celý čierny. Bez SSS je svetlejší.

Přílohy:
s.jpg
s.jpg [ 17.9 KiB | Zobrazeno 223 krát ]

Autor:  Ragnos [ pát říj 26, 2007 5:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

máš přepočítaný normály směrem ven?

Autor:  pedu [ pát říj 26, 2007 6:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

Keď som si dal drav normals a vnormals, tak úsečky smerovali von.

Autor:  Ragnos [ pát říj 26, 2007 7:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

pedu:můžeš poslat blend?

Autor:  pedu [ sob říj 27, 2007 10:01 am ]
Předmět příspěvku: 

Už ho presne taký nemám. Išlo o valec, ktorý mal jednu základňu zmenšenú.

Na tú väčšiu nedopadalo svetlo a zdá sa, že SSS z net transportoval tmu.

Keď som jednu lampu presunul od kamery nabok, zlepšilo sa to.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/