blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
SSS http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5231 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | pedu [ pát říj 26, 2007 3:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | SSS |
SSS mi celkom dobre funguje, ale keď sa mech otočí, už je skoro čierny. Nestretli ste sa s tým? |
Autor: | zgerbiak [ pát říj 26, 2007 3:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pri SSS sa nevypocitava(nerendruje) to co nevidi kamera. Takze ak das za objekt zrkadlo, tak bude odrazat ciernu. NEchapem celkom otazke. Ty ho otocis, vyrendrujes a je cierny? Alebo pri animacii sa otoci a je cierny? Alebo to stym zrkadlom? |
Autor: | pedu [ pát říj 26, 2007 5:13 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Oba objekty majú ten istý rovnomerný mat. Ten horný je lepšie osvietený, ako dolný a predsa je skoro celý čierny. Bez SSS je svetlejší.
|
Autor: | Ragnos [ pát říj 26, 2007 5:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
máš přepočítaný normály směrem ven? |
Autor: | pedu [ pát říj 26, 2007 6:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Keď som si dal drav normals a vnormals, tak úsečky smerovali von. |
Autor: | Ragnos [ pát říj 26, 2007 7:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pedu:můžeš poslat blend? |
Autor: | pedu [ sob říj 27, 2007 10:01 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Už ho presne taký nemám. Išlo o valec, ktorý mal jednu základňu zmenšenú. Na tú väčšiu nedopadalo svetlo a zdá sa, že SSS z net transportoval tmu. Keď som jednu lampu presunul od kamery nabok, zlepšilo sa to. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |