blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

UV Bump mapa?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5224
Stránka 11

Autor:  lz [ čtv říj 25, 2007 1:06 pm ]
Předmět příspěvku:  UV Bump mapa?

Ahoj,

je možné použít UV mapovaný obrázek jako bump mapu?A jestli jo, tak jak? zatím jsem to zkoušel přes UV layers nebo channels, nebo jak se to jmenuje,le bezúspěšně. Google mi taky neporadil, i když mám pocit že už jsme ten tutorial někde zahlídl.

díky moc,

lz

Autor:  pedu [ čtv říj 25, 2007 2:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

UV mapovanie môžeš použiť podobne, ako procedurálku, len namiesto povedzme clouds dáš image a v [Map Input] namiesto Orco dáš UV.

Autor:  lz [ čtv říj 25, 2007 3:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

Takhle jednoduchý to je? Teda..já vůl, a v manuálu sjem to nenašel..díky moc!!

lz

Autor:  Ragnos [ čtv říj 25, 2007 3:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

haluz od kdy je možné namapovat procedurálku na UV? to je nějaká novinka ? nebo jsem si neco tehda spatne zafixoval :-/

Autor:  pedu [ čtv říj 25, 2007 3:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

Teraz som písal, že obrázok vytvorený pre UV môžem využiť rovnakým spôsobom, ako procedurálku - bez TexFace, ale s využitím vecí, ako Nor, Disp...

Ale na druhej strane je možné aj procedurálku namapovať na UV. Urobím si štandardne unwrap, ale nevytvorím obrázok. Nedám Texface, ale namapujem to na UV.

Použil som to napríklad na listoch tulipánu pomocou wood. Wood je šikmé a rovnobežné. Vhodným UV mapovaním si to však otočím, aby bolo zvislé a aby sa zužovalo.

Autor:  lz [ čtv říj 25, 2007 3:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ragnos: to jsou novinky, co? O tom, že bump UV mapa asi udělat je, sjem tušil,ale tohle.. :shock: UV mapovat procedurálku mě ani ve snu nenapadlo :)

Autor:  Ragnos [ čtv říj 25, 2007 4:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

pedu:jo v pohode ale mam za to ze to tehda neslo co jsem to zkousel posledne, ale mozna se pletu fakt nevim ale fakt jsem mel za to ze to nejde. Jde to tedka to vim, mozna se to bude nekdy hodit.

Autor:  pedu [ čtv říj 25, 2007 7:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

Sorry, ja vyučujem počítače ľudí, čo o nich nič nevedia, tak odpustite, na koho som príliš prehnane vysvetľujúci. Deformácia z profesie...

Autor:  Antharon [ čtv říj 25, 2007 9:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

normalne, das texuru ako image a v texture input das miesto orco UV a vezme ti to normalne koordinaty ake mas nastavene.... a pouzivaj radsej stvorcove mapy...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/