blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

multires a sculpt
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5218
Stránka 11

Autor:  murmur [ úte říj 23, 2007 12:51 pm ]
Předmět příspěvku:  multires a sculpt

uplne blba (asi) otazka, ale aky je rozdiel medzi pouzitim klasickeho subdivide a pouzitim multires? Celkovo nechapem filozofiu nastroja Multires ;(

Autor:  pedu [ úte říj 23, 2007 3:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

V multi môžeš stále upravovať nižšiu úroveň a ovplyvníš tým vyššiu.

Ja modelujem systémom - Edit - Subsurf 1 - Edit - Subsurf 1 - a dokola.

Keď zistím, že na začiatku som niečo pokazil, mám problém - musím upraviť veľa vertexov.

Ale v multirese stačí možno jeden.

Autor:  murmur [ stř říj 24, 2007 2:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

aha, asi trochu rozumiem, ale multires mi zahusti mesh aj tam, kde to nepotrebujem. Ked robim s loop cut a knife, tak usetrim dost nepotrebnych polygonov.

Autor:  pedu [ stř říj 24, 2007 3:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

Však hej, záleží, kto čo robí. knife zasa tvorí trojuholníky a potom blbne ďalší subsurf.

Pri animácii je totiž dôležité aj to, aby sa mesh ovládal malým počtom vertexov. Ak robíš statické veci, nemusí ti na tom záežať.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/