blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
multires a sculpt http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5218 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | murmur [ úte říj 23, 2007 12:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | multires a sculpt |
uplne blba (asi) otazka, ale aky je rozdiel medzi pouzitim klasickeho subdivide a pouzitim multires? Celkovo nechapem filozofiu nastroja Multires ;( |
Autor: | pedu [ úte říj 23, 2007 3:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
V multi môžeš stále upravovať nižšiu úroveň a ovplyvníš tým vyššiu. Ja modelujem systémom - Edit - Subsurf 1 - Edit - Subsurf 1 - a dokola. Keď zistím, že na začiatku som niečo pokazil, mám problém - musím upraviť veľa vertexov. Ale v multirese stačí možno jeden. |
Autor: | murmur [ stř říj 24, 2007 2:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
aha, asi trochu rozumiem, ale multires mi zahusti mesh aj tam, kde to nepotrebujem. Ked robim s loop cut a knife, tak usetrim dost nepotrebnych polygonov. |
Autor: | pedu [ stř říj 24, 2007 3:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Však hej, záleží, kto čo robí. knife zasa tvorí trojuholníky a potom blbne ďalší subsurf. Pri animácii je totiž dôležité aj to, aby sa mesh ovládal malým počtom vertexov. Ak robíš statické veci, nemusí ti na tom záežať. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |