blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Práce s textem http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5173 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | xeonikx [ stř říj 10, 2007 12:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Práce s textem |
jde nějak zhoršit kvalita prostředi v blenderu dělam videjko kde je dlouhy text a muj počitač to opravdu nestiha opravovat chyby je na dlouhou dobu dik. |
Autor: | postolka [ stř říj 10, 2007 2:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslim ze to co hledas je Editing (F9) > Curve and Surface > DefResolU ...pak nezapomen zvysit RenResolU ktere je defaultne na nulu aby se ti to rendrovalo hezky. Jinak taky pomaha u obektu ktere nejvic zpomaluji zapnout drawtype na bounds. |
Autor: | pedu [ stř říj 10, 2007 4:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Keď je text braný z jedného uhla, je dobré vyrenderovať si ho zvlášť a potom použiť ako textúru namapovanú na plane shadeless. JA som tak raz skresal z polhodiny na pár minút. V animácii je to rozhodujúce. |
Autor: | postolka [ stř říj 10, 2007 5:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pedu píše: Keď je text braný z jedného uhla, je dobré vyrenderovať si ho zvlášť a potom použiť ako textúru namapovanú na plane shadeless. JA som tak raz skresal z polhodiny na pár minút. V animácii je to rozhodujúce.
Jo, jeste si zapomel zminit osvetleni a mozna nake dalsi veci. Ale rek bych ze pri rendrovani sceny se rendrovani textu v RT ztrati (pokud nema nejaky extranarocny text s extrajednoduchou scenou). Navic tim ztrati moznost editace. To co si psal se podle me hodi hlavne na ciste 2D jednobarevny text bez efektu - nejspis na nejake vetsi odstavce. Btw. tahle technika se pouziva i na staticke 3D objekty, ne jenom na text. |
Autor: | pedu [ stř říj 10, 2007 7:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten text mal extra efekty vrátane disperzie ďalšou výhodou bolo, že som si ho optimálne nasvietil a zvyšok scény som nasvietil optimálne ku scéne. |
Autor: | postolka [ čtv říj 11, 2007 12:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pedu píše: Ten text mal extra efekty vrátane disperzie
Jo no... se nedivim ze pak tak brutalne klesnul RT . Muzes poslat jeden snimek pro predstavu? Disperze vznika pouze u pruhlednych predmetu pokud se nemylim, takze pozadi za tim predmetem muselo byt zrejme staticke ne? Musel byt celkem problem to pak napasovat aby to sedelo s tim pozadim. |
Autor: | pedu [ čtv říj 11, 2007 3:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Na pozadí sa hýbali mraky. Je síce pravda, že ZTransp neurobí také optické efekty, ako RAY, ale celkom to stačilo. Inak - ten text človek môže napasovať na tabuľu ako textúru. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |