blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Práce s textem
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5173
Stránka 11

Autor:  xeonikx [ stř říj 10, 2007 12:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Práce s textem

jde nějak zhoršit kvalita prostředi v blenderu dělam videjko kde je dlouhy text a muj počitač to opravdu nestiha opravovat chyby je na dlouhou dobu dik.

Autor:  postolka [ stř říj 10, 2007 2:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

Myslim ze to co hledas je
Editing (F9) > Curve and Surface > DefResolU
...pak nezapomen zvysit RenResolU ktere je defaultne na nulu aby se ti to rendrovalo hezky.
Jinak taky pomaha u obektu ktere nejvic zpomaluji zapnout drawtype na bounds.

Autor:  pedu [ stř říj 10, 2007 4:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

Keď je text braný z jedného uhla, je dobré vyrenderovať si ho zvlášť a potom použiť ako textúru namapovanú na plane shadeless. JA som tak raz skresal z polhodiny na pár minút. V animácii je to rozhodujúce.

Autor:  postolka [ stř říj 10, 2007 5:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

pedu píše:
Keď je text braný z jedného uhla, je dobré vyrenderovať si ho zvlášť a potom použiť ako textúru namapovanú na plane shadeless. JA som tak raz skresal z polhodiny na pár minút. V animácii je to rozhodujúce.

Jo, jeste si zapomel zminit osvetleni a mozna nake dalsi veci.
Ale rek bych ze pri rendrovani sceny se rendrovani textu v RT ztrati (pokud nema nejaky extranarocny text s extrajednoduchou scenou). Navic tim ztrati moznost editace. To co si psal se podle me hodi hlavne na ciste 2D jednobarevny text bez efektu - nejspis na nejake vetsi odstavce. Btw. tahle technika se pouziva i na staticke 3D objekty, ne jenom na text.

Autor:  pedu [ stř říj 10, 2007 7:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ten text mal extra efekty vrátane disperzie :wink:

ďalšou výhodou bolo, že som si ho optimálne nasvietil a zvyšok scény som nasvietil optimálne ku scéne.

Autor:  postolka [ čtv říj 11, 2007 12:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

pedu píše:
Ten text mal extra efekty vrátane disperzie :wink:

Jo no... se nedivim ze pak tak brutalne klesnul RT :D. Muzes poslat jeden snimek pro predstavu?
Disperze vznika pouze u pruhlednych predmetu pokud se nemylim, takze pozadi za tim predmetem muselo byt zrejme staticke ne? Musel byt celkem problem to pak napasovat aby to sedelo s tim pozadim.

Autor:  pedu [ čtv říj 11, 2007 3:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

Na pozadí sa hýbali mraky. Je síce pravda, že ZTransp neurobí také optické efekty, ako RAY, ale celkom to stačilo.

Inak - ten text človek môže napasovať na tabuľu ako textúru.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/