blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Vymazání Image z UV editoru http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5153 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | frca [ čtv říj 04, 2007 7:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Vymazání Image z UV editoru |
Zdravím, jak odstraním z UV editoru texturu u objektu tak, aby tam nic nebylo? V 3D zobrazení textured by měl být poté vidět bílý objekt bez textury. Jde mi jednoduše o výchozí stav, kdy tam žádná mapa nebyla, dokud jsem ji nenačetl ze souboru s obrázkem. Díky |
Autor: | DonaldX [ čtv říj 04, 2007 8:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Neviem presne čo myslíš, ale skús kliknúť na X |
Autor: | frca [ čtv říj 04, 2007 8:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Je s tím jeden problém: Místo bílé je ve 3D zobrazení růžová. Dá se s tím něco dělat? |
Autor: | DonaldX [ čtv říj 04, 2007 8:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Moc nechápem čo vlastne zamýšlaš. Tá "rúžová" je v blenderi defaultne nastavená pre facy ktoré nemajú priradenú žiadnu textúru (pri UV). Ak chceš malovať na bielu , tak si pod UV layout načítaj čisto bielu textúru. Ked napíšeš na čo konkrétne to potrebuješ oveľa lachšie sa ti bude dať pomôcť |
Autor: | pedu [ pát říj 05, 2007 7:23 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Vypni si materiály TexFace |
Autor: | frca [ pát říj 05, 2007 9:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
TexFace mám vypnuto, přesto je objekt pořád růžový. O render nejde, jen o zobrazení ve 3D okně. |
Autor: | pedu [ sob říj 06, 2007 5:14 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak si vypni face select mode (F), prípadne aj zobrazenie na Solid (Z, či Z Z) |
Autor: | Yellowzelo [ sob říj 06, 2007 10:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
frca píše: Je s tím jeden problém: Místo bílé je ve 3D zobrazení růžová. Dá se s tím něco dělat?
Pokial viem, tak nie, ak ťa tá ruzová drázdi, tak asi jedinou moznostou bude priradit objektu bielu texturu... |
Autor: | Alfisko [ sob říj 06, 2007 11:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tebe asi mate ze nekdy maji facy bez zadne textury bilou a nekdy ruzovou barvu ja si to vysvetluji tak ze cast objektu (tedy facy) co jeste nikdy nemeli texturu, jsou bile - zakladni a ta cast objektu co je ruzova, tak tam ty facy uz nekdy v minulosti texturu meli, ale bud jsi tu texturu smazal a nebo jsi ji presunul jinam - blender ma totiz myslim defaultne nastavene relative paths k texturam, to znamena ze kdyz je textura presne v te slozce co .blend soubor tak si k ni blender napise cestu jen textura.png ... kdyz je ve slozce v te same slozce tak se napise textury/textura.png a kdyz je o adresar vyse tak se napise ../textura.png atd atd.. ale zato kdyz si v nastaveni blender (stahnutim horniho okraje dolu) skrtnes relative paths, proste je vypnes.. tak blender bude pouzivat absolute paths, to znamena, ze se napise cela ta dlouha cesta kde presne na disku je textura ulozena takze tam bude nekolik adresaru nez se to k texture dostane |
Autor: | frca [ úte říj 09, 2007 6:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
O to jde taky, růžová má zobrazovat facy, kterým sice je přiřazená textura, ale nebyla nalezena, a ne ty, u kterých prostě textura není. Podle mě se to dá považovat za chybu. |
Autor: | frca [ sob říj 20, 2007 2:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Úplnou náhodou jsem to objevil. V UV face select módu se stiskne WKEY a vybere se Clr Tex. Edit: Ve verzi 2.48a uz funguje ten krizek (a polozka Clr Tex v menu Specials uz neni). |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |