blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Sklenice
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5142
Stránka 11

Autor:  Forseti [ ned zář 30, 2007 2:29 pm ]
Předmět příspěvku:  Sklenice

Zdravím,
V Blenderu více méně začínám takže to ještě moc nechápu. Ikdyž se snažím najít si věci tady na foru nebo googlu, tak někdy prostě nenajdu to co bych zrovna potřeboval. Proto se ptám na takovou (primitivní) drobnost. Snažím se udělat obyčejnou skleničku, ale ona mi nechce propouštět světlo (udělají se černé facy - viz obr).Nevím kde se stala chyba. Zarovnal jsem i normály. Kdyby už tady něco podobného bylo tak se nezlobte. Dík

Přílohy:
dotaz.jpg
dotaz.jpg [ 49.83 KiB | Zobrazeno 399 krát ]

Autor:  Zealot [ ned zář 30, 2007 4:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zapni v render pipelines ztransp a melo by to fungovat, jesli ne tak ti poradi nekdo zkusenejsi ja.

Přílohy:
dotaz_540a.jpg
dotaz_540a.jpg [ 45.17 KiB | Zobrazeno 384 krát ]

Autor:  DonaldX [ ned zář 30, 2007 4:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

Stačí ked zvýšiš čísielko pod tlačítkom Ray Transp - konkrétne Depth napr. na 4. To by malo pomôcť, ale nedávaj vysoké čísla, lebo sa ti rapídne zvýši rendertime :wink:

Zealot - Ztransp zpruhlední materiál ale nesimuluje lom svetla - čili napodporuje raytracing :wink:

Autor:  Forseti [ ned zář 30, 2007 4:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

:oops: Tak díky moc. Jsem to ale mamlas. :oops:

Autor:  taby [ ned zář 30, 2007 6:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

Mamlas nejsi. :wink:
Hloupý, kdo se neptá. 8)

Autor:  DonaldX [ pon říj 01, 2007 3:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ešte trochu doplním ohledne raytransp depth - ak budeš robiť iba jednu jednoduchú sklenku tak nemusíš dávať vysoké depth. Ale ak ich bude viac a budú za sebou tak to stačiť nebude.

Depth nastavené na 4 :
Obrázek

sklo sa nespráva tak ako by malo najmä v miestach kde sa sklenice kryjú.

Depth nastavené na 7(podla blenderwiki) + som to dosvietil pomocou hdri :
Obrázek

aj ked to nieje stále úplne správne, výsledok je lepší. Horšie dopadol RT - okolo 30minúť. Ak z internalu renderu dostaneš lepší výsledok budem len rád :wink:

Myslím, že na sklo by si mal skúsiť renderer yafray - mal by ti dať menší render time a lepší výsledok. :)

Autor:  Bumpkin [ pon říj 01, 2007 4:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

DonaldX: spatne yafray ti da lepsi vysledek za vetsi RT :) vizkouseno

Autor:  xixixao [ pon říj 01, 2007 6:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

Bumpkin píše:
DonaldX: spatne yafray ti da lepsi vysledek za vetsi RT :) vizkouseno


Jak můžeš napsat vIzkoušeno :). Jinak yafray je aspon pro mě best, právě díky jednoduchý práci s reflexema a průhledností...

Autor:  pedu [ úte říj 02, 2007 5:18 am ]
Předmět příspěvku: 

Zealot píše:
Zapni v render pipelines ztransp a melo by to fungovat, jesli ne tak ti poradi nekdo zkusenejsi ja.


Noooo.... Keď zapneš ZTransp, vypne sa Ti RayTransp a bude to horšie - teda v prípade reálneho skla.

Priesvitné materiály s bump mapou sa mi niekedy lepšie páčia so ZTransp...

Autor:  DonaldX [ úte říj 02, 2007 12:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

Bumpkin píše:
DonaldX: spatne yafray ti da lepsi vysledek za vetsi RT :) vizkouseno


Ked si si o to koledoval :lol: Render :yafray, material preset : clear glass, GI : none, 2 svetla (1 lamp, 1area - 8 samples), procesors:2, RT: 1min a 40 sekúnd

Obrázek

Ešte musím doplniť - renderované na mojej mašine : cpu - core duo 6550, ram 2GB

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/