blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Ambient occlusion http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5110 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | bily.trpaslik [ sob zář 15, 2007 7:10 am ] | |||
Předmět příspěvku: | Ambient occlusion | |||
Technická: Ambient occlusion nepodporuje průhlednost přes Ray transp? Jen pro orientaci, obrázek č. 2 je při zapnutém AO, obrázek 1 při nasvícení světlem hemi ...
|
Autor: | AD [ sob zář 15, 2007 1:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
podporuje, ale ta vnější koule ti asi háže stín na to uvnitř ... uprav materiál koule |
Autor: | kareem [ sob zář 15, 2007 3:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus u mteriálu skla vypnout položku traceable. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |