Právě je pát lis 01, 2024 6:36 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Game + IPO
PříspěvekNapsal: ned zář 09, 2007 11:07 am 
Offline
..
..

Registrován: ned lis 19, 2006 5:01 pm
Příspěvky: 42
Bydliště: Rebešovice
Jak už jsem z tohoto fóra zjistil, lze v blenderu pomocí Game enginu naanimovat realistické pády těles. Jak mám ale docílit toho, aby byly realistické i v čase? Když např. nechám padat kostku pomocí game e., je to v reálném čase. Když ale zvolím navíc funkci zápisu pohybu do IPO křivky, výsledný pohyb je cca o polovinu pomalejší. Dá se to nějak přenastavit?

Díky za odpovědi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 09, 2007 11:38 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Uctite se to da odladit velikosti objekty a hodnotou mass. Ale ja osobne ten problem resim tak, ze si jednoduse u Ipo zmenim meritka tech krivek v ose X.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz