Právě je pát lis 01, 2024 4:25 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 12, 2007 5:34 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
nejlepsi asi bude tu travu tam kde je cesta nedavat ? nebo nechapu co myslis


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 12, 2007 6:12 pm 
Offline
..
..

Registrován: pát úno 02, 2007 1:15 pm
Příspěvky: 35
No já bych to udělal tak, že bych udělal jednu stranu pak bych ji 1x nakopiroval a mezi ty dvě části bych dal tu cestu. Ale v animaci ani v BG nemam stím skušenosti, takže névím no.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 12, 2007 6:59 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned lis 19, 2006 5:01 pm
Příspěvky: 42
Bydliště: Rebešovice
Zkus to pomocí Weight paint. Najdeš ho v otevíracím menu tam, kde je Object mode, Edit mode, apod. Pomocí něj se dá nastavit délka generované trávy hodně lokálně, protože funguje jako štětec. Zkus na to mrknout.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 12, 2007 7:08 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned lis 19, 2006 5:01 pm
Příspěvky: 42
Bydliště: Rebešovice
Akorát teda se tam musí nějak nastavovat skupiny, http://www.3dscena.cz/art/3dscena/Stati ... 2-tut.html tady je na to tutoriál ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 12, 2007 9:37 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
řešit to kolizí cesty a trávy je jako škrábání levou rukou na pravé straně hlavy ....

mimo zmiňovaný postup můžeš také vymezit v meshi tu cestičku i pomocí edge... klidně jí přiděl i jiný materiál ... no a všechny vertexy které netvoří tu cestičku, tak vyselektuj, a zařaď je do vertexgroup .... tu vytvoříš ve stejné paletce jako je přřazování více materiálů ( F9 a defaultně úplně levá paletka, pokud sis to nepředělal). V particlech pak dole zadáš název grupy a je vystaráno. Jeden mesh ti zajistí cestu, okolní půdu i emitování trávy. Tu vertexgrupu můžeš udělat i výše zmiňovaným postupem přes vertexpaint .... a weightpaintem udělat různorodou výšku trávy ...

jinak vertexy ovlivňují ještě Fields ( vlevo od particlů ) ... těmi se dělá např. vítr v animaci, nebo to, aby tráva "uhnula" nějakému objektu a neprošla jím... na vytvoření cesty je to ale zbytečně komplikované


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 13, 2007 12:09 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
AD píše:
řešit to kolizí cesty a trávy je jako škrábání levou rukou na pravé straně hlavy ....

:lol: :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz