blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Game + IPO
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5091
Stránka 11

Autor:  bily.trpaslik [ ned zář 09, 2007 11:07 am ]
Předmět příspěvku:  Game + IPO

Jak už jsem z tohoto fóra zjistil, lze v blenderu pomocí Game enginu naanimovat realistické pády těles. Jak mám ale docílit toho, aby byly realistické i v čase? Když např. nechám padat kostku pomocí game e., je to v reálném čase. Když ale zvolím navíc funkci zápisu pohybu do IPO křivky, výsledný pohyb je cca o polovinu pomalejší. Dá se to nějak přenastavit?

Díky za odpovědi

Autor:  Pitris [ ned zář 09, 2007 11:38 am ]
Předmět příspěvku: 

Uctite se to da odladit velikosti objekty a hodnotou mass. Ale ja osobne ten problem resim tak, ze si jednoduse u Ipo zmenim meritka tech krivek v ose X.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/