blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Game + IPO http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5091 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | bily.trpaslik [ ned zář 09, 2007 11:07 am ] |
Předmět příspěvku: | Game + IPO |
Jak už jsem z tohoto fóra zjistil, lze v blenderu pomocí Game enginu naanimovat realistické pády těles. Jak mám ale docílit toho, aby byly realistické i v čase? Když např. nechám padat kostku pomocí game e., je to v reálném čase. Když ale zvolím navíc funkci zápisu pohybu do IPO křivky, výsledný pohyb je cca o polovinu pomalejší. Dá se to nějak přenastavit? Díky za odpovědi |
Autor: | Pitris [ ned zář 09, 2007 11:38 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Uctite se to da odladit velikosti objekty a hodnotou mass. Ale ja osobne ten problem resim tak, ze si jednoduse u Ipo zmenim meritka tech krivek v ose X. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |