blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Solid textured model http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5074 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | frca [ stř zář 05, 2007 12:18 am ] |
Předmět příspěvku: | Solid textured model |
V Blenderu jsou možnosti, jak zobrazit otexturovaný (konkrétně UV texturou z obrázku) nebo solid (jednotně stínovaný) model. Já bych ale potřeboval vidět kombinaci těchto dvou módů zároveň, abych si s tím mohl rotovat apod. Jde to nějak? Pokud ne, byla by to super nová featurka Díky |
Autor: | Pitris [ stř zář 05, 2007 6:28 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejsem si jisty, jestli Ti rozumim, ale tahle vlastnost by mohla byt soucasti noveho GLSL, ktere se chysta do verze 2.50. |
Autor: | pedu [ stř zář 05, 2007 6:40 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Nestačí rozdeliť okno, v jednom solid, v druhom textured? Alebo myslíš niečo iné? |
Autor: | Pitris [ stř zář 05, 2007 8:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
frca píše: Jinak k této vlastnosti glsl není potřeba, zvládne to snad i nejstarší verze FFP OpenGL. Ale zmínku o něm spíš odhaduji na nedorozumění.
Priznavam, ze nevim, jestli je takove zobrazeni i v Blenderu u nyni - myslim, ze ne. Jedine, co me napada je Bake texture... BTW: GLSL posouva zobrazovani v model prostoru na vyssi level. To co pises je o OGL urcite pravda, ale je jen otazka, zda uz to bylo implementovano do Blenderu.... |
Autor: | Alfisko [ stř zář 05, 2007 8:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
frca píše: Tyto dva typy zobrazení v blenderu jsou:
http://nahrajobrazek.cz/view_thumb/912dc1849/sha.JPG http://nahrajobrazek.cz/view_thumb/51f601848/tex.JPG Tento mi tam chybí: http://nahrajobrazek.cz/view_thumb/919e21845/texsha.JPG Jinak k této vlastnosti glsl není potřeba, zvládne to snad i nejstarší verze FFP OpenGL. Ale zmínku o něm spíš odhaduji na nedorozumění. neco podobneho je kdyz mas uv / face select mod a das si tam solid.. tak kdyz mas texturu na model tak to tam je.. ale to je naprosto jednoduche.. zadne odrazy, spekularita.. jen to reaguje na 3 svetla co chodej porad s tvym pohledem.. jestli ti v uv / face select modu vadi zobrazovani cernych edgu tak se to v buttons window da vypnout.. |
Autor: | frca [ čtv zář 06, 2007 9:22 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle mě by nebylo k zahození to do Blenderu přidat. Co myslíte? Mám jim to navrhnout? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |