blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Solid textured model
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5074
Stránka 11

Autor:  frca [ stř zář 05, 2007 12:18 am ]
Předmět příspěvku:  Solid textured model

V Blenderu jsou možnosti, jak zobrazit otexturovaný (konkrétně UV texturou z obrázku) nebo solid (jednotně stínovaný) model. Já bych ale potřeboval vidět kombinaci těchto dvou módů zároveň, abych si s tím mohl rotovat apod. Jde to nějak? Pokud ne, byla by to super nová featurka ;) Díky

Autor:  Pitris [ stř zář 05, 2007 6:28 am ]
Předmět příspěvku: 

Nejsem si jisty, jestli Ti rozumim, ale tahle vlastnost by mohla byt soucasti noveho GLSL, ktere se chysta do verze 2.50.

Autor:  pedu [ stř zář 05, 2007 6:40 am ]
Předmět příspěvku: 

Nestačí rozdeliť okno, v jednom solid, v druhom textured?
Alebo myslíš niečo iné?

Autor:  frca [ stř zář 05, 2007 6:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tyto dva typy zobrazení v blenderu jsou:
Obrázek

Obrázek

Tento mi tam chybí:
Obrázek

Jinak k této vlastnosti glsl není potřeba, zvládne to snad i nejstarší verze FFP OpenGL. Ale zmínku o něm spíš odhaduji na nedorozumění.

Autor:  Pitris [ stř zář 05, 2007 8:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

frca píše:
Jinak k této vlastnosti glsl není potřeba, zvládne to snad i nejstarší verze FFP OpenGL. Ale zmínku o něm spíš odhaduji na nedorozumění.

Priznavam, ze nevim, jestli je takove zobrazeni i v Blenderu u nyni - myslim, ze ne. Jedine, co me napada je Bake texture...

BTW: GLSL posouva zobrazovani v model prostoru na vyssi level. To co pises je o OGL urcite pravda, ale je jen otazka, zda uz to bylo implementovano do Blenderu.... :wink:

Autor:  Alfisko [ stř zář 05, 2007 8:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

frca píše:
Tyto dva typy zobrazení v blenderu jsou:
http://nahrajobrazek.cz/view_thumb/912dc1849/sha.JPG

http://nahrajobrazek.cz/view_thumb/51f601848/tex.JPG

Tento mi tam chybí:
http://nahrajobrazek.cz/view_thumb/919e21845/texsha.JPG

Jinak k této vlastnosti glsl není potřeba, zvládne to snad i nejstarší verze FFP OpenGL. Ale zmínku o něm spíš odhaduji na nedorozumění.


neco podobneho je kdyz mas uv / face select mod a das si tam solid.. tak kdyz mas texturu na model tak to tam je.. ale to je naprosto jednoduche.. zadne odrazy, spekularita.. jen to reaguje na 3 svetla co chodej porad s tvym pohledem.. jestli ti v uv / face select modu vadi zobrazovani cernych edgu tak se to v buttons window da vypnout..

Autor:  frca [ čtv zář 06, 2007 9:22 am ]
Předmět příspěvku: 

Podle mě by nebylo k zahození to do Blenderu přidat. Co myslíte? Mám jim to navrhnout?
:wink:
Obrázek

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/