blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Počet polygonů http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5072 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | frca [ úte zář 04, 2007 6:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Počet polygonů |
Zdravím, je to asi dost základní dotaz, ale sám jsem to nenašel. Jak zjistím v Blenderu počet trojúhelníků vybraných objektů? (Pokud možno celkový součet.) A ještě jak vyberu jen určitý typ objektů scény (v object mode), např. všechny meshe nebo všechny kamery? Díky |
Autor: | Amp [ úte zář 04, 2007 6:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
označíš si oběkt u ktereho to chceš zjistit, daš se do edit modu označiš si ho a daš Ctrl+T a všechny facy se ti daji na triangly a pak tam kde maš napsane počet facu jsou ty polygony a pak si to dej spět Ctrl+Z (teda jestli chceš a ten druhy dotaz.: drž Shift a označuj si to co chceš mit označene |
Autor: | Ragnos [ úte zář 04, 2007 6:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Selekce jednotlivých typů objektů je opravdu jednoduchá a to skrz menítko Select-Select all by type- třeba Mesh nebo Camera i ostatní , které se schovává na spodní straně viewportu hnedle vedle menítka View. Celkový součet je už celkem nemotorný je zapotřebí označit všechny objekty a spojit je do jednoho Ctrl+J a jak již vysvětlil Amp převést je na trojuhelníky. Počet polygonů objevíš na horní liště po pravé straně v mém případě vyselektovaných všech meshových objektech spojených do jednoho objektu a převedených na triangly odpovídá celkovému počtu trojúhelníků ve scéně. |
Autor: | Ragnos [ úte zář 04, 2007 7:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ragnos píše: Celkový součet je už celkem nemotorný je zapotřebí označit všechny objekty a spojit je do jednoho Ctrl+J a jak již vysvětlil Amp převést je na trojuhelníky. Počet polygonů objevíš na horní liště po pravé straně v mém případě vyselektovaných všech meshových objektech spojených do jednoho objektu a převedených na triangly odpovídá celkovému počtu trojúhelníků ve scéně.
co to mě tady Amp navedl k omylu počet trianglů vyselektovaného objektu v edit módu zjištíš opravdu monstrózní klávesovou kombinací Ctrl+Alt+Shift+3 jinak Select-Triangles. ono totiž záleží jak se ta tvoje otázka vezme |
Autor: | Genom [ úte zář 04, 2007 7:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky by se dalo si ty objekty označit přez Outliner... |
Autor: | Amp [ úte zář 04, 2007 7:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
řekl jsem to tak jak to dělam ja a jak sem to z toho dotazu pochopyl.. co je na tom blbě? |
Autor: | Ragnos [ úte zář 04, 2007 7:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Amp píše: řekl jsem to tak jak to dělam ja a jak sem to z toho dotazu pochopyl.. co je na tom blbě? na tvém řešení nic špatně není pouze jsem to pochopil zadanou otázku i jinak viz to co jsem napsal já. zkus a uvidíš jak jsem to myslel já. jinak to neřeš. Ragnos píše: počet trianglů vyselektovaného objektu v edit módu zjištíš opravdu monstrózní klávesovou kombinací Ctrl+Alt+Shift+3 jinak Select-Triangles. ono totiž záleží jak se ta tvoje otázka vezme |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |