blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Kapalina
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5071
Stránka 11

Autor:  Fairman [ úte zář 04, 2007 4:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Kapalina

Prosim, mam takovy jeden problem. Vymodeloval jsem si lahev, ale nevim jak do ni dat kapalinu, prosim, kdo by tu byl ochotny mi zde podrobneji napsat jak na to, dekuju moc

Autor:  Fairman [ úte zář 04, 2007 7:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

Prosim, nikdo nevi? :(

Autor:  Ragnos [ úte zář 04, 2007 7:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

Fairman píše:
Prosim, nikdo nevi? :(


Počkej chvilku zrovna se ti na to dívám.

Ale možná budeš rychlejší http://www.blender3d.cz/?q=fluid
myslíš přes fluidy nebo jenom tak aby to vypadalo že tam nějaká ta kapalina je? :satisfied:

Autor:  Fairman [ úte zář 04, 2007 8:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ragnos píše:
Fairman píše:
Prosim, nikdo nevi? :(


Počkej chvilku zrovna se ti na to dívám.

Ale možná budeš rychlejší http://www.blender3d.cz/?q=fluid
myslíš přes fluidy nebo jenom tak aby to vypadalo že tam nějaká ta kapalina je? :satisfied:


Me je to v celku jedno, spis aby to opravdu vypadalo jako kapalina.

Autor:  Ragnos [ úte zář 04, 2007 8:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

Fairman:
no to je docelá těžký na to se zeptej spíš Pitrise, protože s fluidy moc velkou zkušenost nemám. jakože bych ti mohl maximálně poradit to co najdeš v tom tutoru co jsem ti poslal. nastavit doménu což je prostor pro konání simulace fluid což je kapalina a obstacle což je předmět kolem něhož se odráží kapalina snad zvládneš sám i podle toho tutoru :)

ale já kdybych měl udělat fotoreal lahve třeba vína

tak za prvé to chce udělat komplet model lahve když nepočítám zátku apod. sklo musí být stejně dobře vymodelované uvnitř sklenice tak jak venku(čili dvojvrstvé), nezapomenout že sklo dělá takovou tu vypuklinku dole zvlášť u červeného kvalitnějšího vína.

Potom bych vytvořil nový materiál pro vnitřní část sklenice kde bude samotný obsah sklenice, který by byl v podstatě to sklo ale zabarvené do barvy obsahu. A nezapomenout na hladinu v lahvi kterou bych vymodeloval z kružnice vyextrudované dovnitř a též materiál barvy obsahu lahve.

Autor:  Pitris [ úte zář 04, 2007 9:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

Fluidsim je spise o dynamice tekutin. To co Ti popsal Ragnos je vyborna cesta. Pres fluidsim bych do stojate tekutiny nikdy nesel. :)

Autor:  pedu [ stř zář 05, 2007 6:34 am ]
Předmět příspěvku: 

Samozrejme treba ísť cez RAY - buď v blenderi, alebo v yafrayi. Kvypalina by mala mať iný index lomu, ako sklo fľaše. Ak nie je dokonale priehľadná, treba nastaviť aj pohlcovanie svetla v materiále.

Autor:  pedu [ stř zář 05, 2007 8:04 am ]
Předmět příspěvku: 

Ešte ma napadlo - pri naozaj kvalitnom modeli je potrebné pri skle vymodelovať vzlínavosť kvapaliny - také to zaoblenie.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/