blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Zobrazeni objektu s texturami http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5070 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Alfisko [ úte zář 04, 2007 4:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zobrazeni objektu s texturami |
radek píše: V některých již hotových projektech jsem si všimnul, že jsou textury již viditelné v náhledu 3D view. Když jsem zkoušel vytvořit a otexturovat vlatní objekt, nikdy se mi nepodařilo, aby byla textura v 3D view vidět, ani při výběru textured type. Vždy se objevila až při renderingu v render window. Co a kde je potřeba nastavit, aby byla textura viditelná již v 3D view. bez v okynkach do UV image/editor (neco jako 3d view..) a tam si musis na uvmapovat texturu a naloadovat obrazek na urcity facy.. funguje to tak ze v 3d view si dat UV face select mode, a tam selectujes facy a davas u a neco, co zrovna potrebujes.. casty je project from view, nebo na organiku unwarp.. da se i unwarp na architekturu.. je tam toho spousta.. a pak das textured a je to Amik31 píše: mno tak, můzeš si dát preview (SHIFT+P) .... to ti naskočí takové okínko ... něco podobného jak render ale rychlejší a nekvaliitnější...
na tohle je lepsi snapshot, jestli teda nechces ukazku renderu na danem miste ( http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26502.jpg ) |
Autor: | Pitris [ úte zář 04, 2007 7:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zobrazeni objektu s texturami |
radek píše: V některých již hotových projektech jsem si všimnul, že jsou textury již viditelné v náhledu 3D view. Když jsem zkoušel vytvořit a otexturovat vlatní objekt, nikdy se mi nepodařilo, aby byla textura v 3D view vidět, ani při výběru textured type. Vždy se objevila až při renderingu v render window.
Co a kde je potřeba nastavit, aby byla textura viditelná již v 3D view. Texturujes fakt texturama nebo jen proceruralkama? |
Autor: | AD [ stř zář 05, 2007 9:28 am ] |
Předmět příspěvku: | |
zásadní rozdíl v ukázkách je v tom, že ta kostka má v 3D okně zobrazení Solid, kdežto chlupatá kulička Wireframe. ten výběr zobrazeni v paletce draw je podřízený nastavení zobrazení v 3D okně. Jestliže máš v 3d nastavené wire, tak vyšší stupeň zobrazení v materiálové paletce Draw nemá vliv ( např. shade). Když ale dáš v 3D okně např. Shade, tak si v draw můžeš nastavit nižší stupně, tedy solid, wire atd... |
Autor: | montana [ stř zář 05, 2007 2:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jednoducho zmen draw type na TEXTURE to je to hned vedla toho rolovacieho menu OBJECT MODE. |
Autor: | Ragnos [ stř zář 05, 2007 6:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No protože tuším jak už ti radil Af je potřeba mít ty objekty namapované přes UV a v UV editoru jim přiřazenou bitmapu. pokud to budeš všechno mapovat pouze přes uv editor tak zase v renderu nebudeš mít nic. je zapotřebí unwrapovat v uveditoru namapovat texturu v uv editoru pro viewport a potom vytvořit materiál s tou samou texturou namapovat na UV a Flat. potom to co uvidíš v renderu to uvidíš v okně s viewportem. |
Autor: | AD [ stř zář 05, 2007 6:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
režim textured zobrazuje pouze UV namapované textury |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |