blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Zobrazeni objektu s texturami
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5070
Stránka 11

Autor:  Alfisko [ úte zář 04, 2007 4:03 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zobrazeni objektu s texturami

radek píše:
V některých již hotových projektech jsem si všimnul, že jsou textury již viditelné v náhledu 3D view. Když jsem zkoušel vytvořit a otexturovat vlatní objekt, nikdy se mi nepodařilo, aby byla textura v 3D view vidět, ani při výběru textured type. Vždy se objevila až při renderingu v render window.
Co a kde je potřeba nastavit, aby byla textura viditelná již v 3D view.


bez v okynkach do UV image/editor (neco jako 3d view..) a tam si musis na uvmapovat texturu a naloadovat obrazek na urcity facy.. funguje to tak ze v 3d view si dat UV face select mode, a tam selectujes facy a davas u a neco, co zrovna potrebujes.. casty je project from view, nebo na organiku unwarp.. da se i unwarp na architekturu.. je tam toho spousta.. a pak das textured a je to

Amik31 píše:
mno tak, můzeš si dát preview (SHIFT+P) .... to ti naskočí takové okínko ... něco podobného jak render ale rychlejší a nekvaliitnější...:P


na tohle je lepsi snapshot, jestli teda nechces ukazku renderu na danem miste ( http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26502.jpg )

Autor:  Pitris [ úte zář 04, 2007 7:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zobrazeni objektu s texturami

radek píše:
V některých již hotových projektech jsem si všimnul, že jsou textury již viditelné v náhledu 3D view. Když jsem zkoušel vytvořit a otexturovat vlatní objekt, nikdy se mi nepodařilo, aby byla textura v 3D view vidět, ani při výběru textured type. Vždy se objevila až při renderingu v render window.
Co a kde je potřeba nastavit, aby byla textura viditelná již v 3D view.

Texturujes fakt texturama nebo jen proceruralkama?

Autor:  AD [ stř zář 05, 2007 9:28 am ]
Předmět příspěvku: 

zásadní rozdíl v ukázkách je v tom, že ta kostka má v 3D okně zobrazení Solid, kdežto chlupatá kulička Wireframe.

ten výběr zobrazeni v paletce draw je podřízený nastavení zobrazení v 3D okně. Jestliže máš v 3d nastavené wire, tak vyšší stupeň zobrazení v materiálové paletce Draw nemá vliv ( např. shade). Když ale dáš v 3D okně např. Shade, tak si v draw můžeš nastavit nižší stupně, tedy solid, wire atd...

Autor:  montana [ stř zář 05, 2007 2:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

jednoducho zmen draw type na TEXTURE to je to hned vedla toho rolovacieho menu OBJECT MODE.

Autor:  Ragnos [ stř zář 05, 2007 6:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

No protože tuším jak už ti radil Af je potřeba mít ty objekty namapované přes UV a v UV editoru jim přiřazenou bitmapu.

pokud to budeš všechno mapovat pouze přes uv editor tak zase v renderu nebudeš mít nic. je zapotřebí unwrapovat v uveditoru namapovat texturu v uv editoru pro viewport a potom vytvořit materiál s tou samou texturou namapovat na UV a Flat. potom to co uvidíš v renderu to uvidíš v okně s viewportem.

Autor:  AD [ stř zář 05, 2007 6:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

režim textured zobrazuje pouze UV namapované textury

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/