blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Pokrčení meshe
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5051
Stránka 11

Autor:  freekill [ čtv srp 30, 2007 3:27 pm ]
Předmět příspěvku:  Pokrčení meshe

Zdravím,
existuje v blenderu naka funkce ktera mesh jenom pokrcí? Neco jak je subdivide multi fractal, tak bych potreboval bez subdividování ,jen obycejne fractal 8) .

Autor:  Ragnos [ čtv srp 30, 2007 3:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

alternativa:klávesa O v edit módu což je proportional tool a tam dole na liště jeho typ Random falloff. označíš vertex v místě co chceš pokrčit a hneš s ním

Autor:  freekill [ čtv srp 30, 2007 3:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

To znám, myslel sem spis ze by to udelalo samo jak subdiidemultifractal...ale co uz.

Autor:  Ragnos [ čtv srp 30, 2007 3:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

freekill píše:
To znám, myslel sem spis ze by to udelalo samo jak subdiidemultifractal...ale co uz.


zadny subdividemultifractal bez subdivide v blenderu neni mozna pres noise by to slo ale nebylo by to multi a jenom ve smeru nahoru

Autor:  taby [ čtv srp 30, 2007 4:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

Na co konkrétně myslíš? Třeba by se nějaké řešení našlo. :wink:

Autor:  Pitris [ čtv srp 30, 2007 4:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Pokrčení meshe

freekill píše:
Zdravím,
existuje v blenderu naka funkce ktera mesh jenom pokrcí? Neco jak je subdivide multi fractal, tak bych potreboval bez subdividování ,jen obycejne fractal 8) .

Displace a pak apply? 8)

Autor:  AD [ čtv srp 30, 2007 6:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

ještě by šla udělat random selekce nastavená na nízkou hodnotu a pak pohnout ... no a celé to několikrát zopakovat ... případně zkombinovat s něčím, co bylo uvedeno ostatními

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/