Právě je pát lis 01, 2024 4:24 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned srp 19, 2007 6:12 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: úte pro 27, 2005 4:55 pm
Příspěvky: 108
V odkazech na blender tutory je odkaz na modelovaci techniku potahovani krivek, coz by se mi dosti hodilo, jenze link uz nefunguje a ja to nikde nenasel.
Nevite o tom nekdo neco?
Diky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 19, 2007 6:18 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Chce to jen trosku hledat :wink:
http://www.grafika.cz/art/3d/clanek1232498738.html


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 19, 2007 8:02 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: úte pro 27, 2005 4:55 pm
Příspěvky: 108
Jo aha...mno ja to nenasel protoze sem nevedel o co jde :) tohle samozrejme znam, ja si to "potahovani krivek" predstavoval jako ze bych mel treba "dratenou"(prave z tech krivek) kouli a na to by se jakoby natahl mesh, jako latka.
Asi moc fantaziruju..ale dik :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 19, 2007 8:16 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Ja Ti nerozumin :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 19, 2007 10:26 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Hádám, že to co hledáš jsou surfaces:

http://wiki.blender.org/index.php/Manual/Surfaces
http://wiki.blender.org/index.php/Manua ... g_Surfaces


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 20, 2007 12:09 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
Master03 píše:
Jo aha...mno ja to nenasel protoze sem nevedel o co jde :) tohle samozrejme znam, ja si to "potahovani krivek" predstavoval jako ze bych mel treba "dratenou"(prave z tech krivek) kouli a na to by se jakoby natahl mesh, jako latka.
Asi moc fantaziruju..ale dik :)


zkus lépe popsat, jakého cíle chceš dosáhnout ... třeba na simulaci látky jsou softbody ...

http://www.blender.org/development/release-logs/blender-243/softbody-enhancements/

nebo třebas jde o retopo, kterým se taky dát mesh deformovat podle jiného meshe ...

http://www.blender.org/development/release-logs/blender-243/retopo/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 20, 2007 3:52 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: úte pro 27, 2005 4:55 pm
Příspěvky: 108
Zcela urcite slo o ty surfaces.
Diky


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz