blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Hromadná editace ipo
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5022
Stránka 11

Autor:  Solid Liquid [ ned srp 19, 2007 10:01 am ]
Předmět příspěvku:  Hromadná editace ipo

Ahoj,
potřeboval bych poradit s úpravou ipo pro řádově stovky objektů. Věc se má tak, že jsem exportoval z game enginu do ipo údaje pro cca 1000 objektů a teď potřebuju u části z nich jednoduše posunout celý záznam o pár framů dopředu, aby animace začala o něco později.
Popravdě moc netuším jak na to, kromě toho, že ručně se mi to fakt dělat nechce.. :) Možná by šel napsat nějaký script, který by u všech označených objektů posunul IPO, ale v pythonu taky tápu, takže budu vděčný za každou radu.

Díky, SL

Autor:  zgerbiak [ pon srp 20, 2007 4:24 pm ]
Předmět příspěvku: 

No, neviem, poznas IPO editor? tam by to slo... no, ale 1000 objektov...heh...
najjednoduksie by bolo spravit to v hre...na zaciatku tie objekty pockaju, a potom sa im zapne dynamika.

Autor:  zgerbiak [ pon srp 20, 2007 4:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak som spravil skript pre pripad, ze by si to robil tu animaciu odznovu v enginu.
Staci dat kazdemu objektu ktory sa ma oneskorit toto.
Predpokladam ze kazdy sa ma oneskorit o tu istu dobu. Teraz tam je 1 sekunda. Je to v riadku 12, mozes si to zmenit na kolko len chces.
Samozrejme staci ti toto spravit na jednom objekte a na ostatne prekopirovat. ;)
Obrázek

Autor:  pedu [ úte srp 21, 2007 7:00 am ]
Předmět příspěvku: 

Hm, ale robiť to 1000x... To je naozaj lepšie spraviť skript na IPO.
Kedysi som také veci robil, len teraz nemám čas sa ku tomu vracať :-(

Autor:  zgerbiak [ úte srp 21, 2007 3:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

to nemusis 1000x.
Staci to spravit raz na jednom objekte. Potom oznacis tych zvysnych 999 a na koniec ten jeden. Stlacis ctrl +c vyberies Properties, potom zas ctrl + c a vyber Logic Bricks.

Autor:  Solid Liquid [ čtv zář 13, 2007 8:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zgerbiak, diky moc - jednalo se o jednorazovy projekt, ktery jsem uzavrel a s nim jsem pozapomnel na tema, ktery jsem tu zalozil, takze se omlouvam, ze jsem neodpovedel.

Slo, presne jak si rikal o to, ze se mi nechtelo editovat vsech x1000 ipo rucne, pokud bych to delal odznova, nebyl by problem vypocitat fyziku s offsetem pomoci tvyho scriptu, takze diky moc jeste jednou za ochotu. :wink:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/