blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Kostra ruky http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4973 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | bloud [ úte črc 31, 2007 12:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | Kostra ruky |
zlobi me kostra ruky. ruka by mela byt kreslenacka jakoby gumova, ale v nekterych pozicich se neprirozene pokrouti kdyby mel nekdo reseni, byl bych vdecen. |
Autor: | taby [ úte črc 31, 2007 1:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Což o to, ruka se kroutí, tak jak má (tedy podle armatury), ale armatura se ti divně kroutí. Jak máš nastavené auto IK, popřípadně IK Solver? Pokud jsem to tedy dobře pochopil. |
Autor: | bloud [ úte črc 31, 2007 4:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jde o to aby vsechny ty kosti v ruce byli jako retez a tahli se za tou ridici na konci (IK solver - coz myslim funguje dobre). Potiz je v tom, ze musi ty kosti i rotovat podle te posledni kosti (jako podél své osy), jinak by se mu zmuchlala "kuze". Mam to ted vyreseny tak, ze ty kustky maj Copy Rotation k ti vodici a kazda bliz k telu ma mensi influence. To taky funguje (viz obr.) problem je v tom, ze to nefunguje dohromady |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |