blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Otexturovani valce..
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4909
Stránka 11

Autor:  taby [ úte črc 10, 2007 5:45 am ]
Předmět příspěvku: 

No, aby to vypadalo jako strom, tak to asi nebude moct být jenom válec :wink:
Nicméně v v Materiálech (F5) na záložce "Map input" je třeba vybrat "tube" - tj. říkáš textuře, aby se na namapovala jako na válec

Autor:  Pitris [ úte črc 10, 2007 6:25 am ]
Předmět příspěvku: 

A tady http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=4904 je jak to udelat presneji a lepe, ovsem sloziteji. Tak si vyber... ( a je to jen o dva prispevky nize, nez ten Tvuj) :wink:

Autor:  pedu [ úte črc 10, 2007 6:55 am ]
Předmět příspěvku: 

Dobré je dať v [Map to] tlačidlo [Nor] - tým sa povrch zdrsní, ako kôra.
Posuvníkom [Nor] sa nastaví hĺbka zdrsnenia.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/