blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Otexturovani valce.. http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4909 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | taby [ úte črc 10, 2007 5:45 am ] |
Předmět příspěvku: | |
No, aby to vypadalo jako strom, tak to asi nebude moct být jenom válec Nicméně v v Materiálech (F5) na záložce "Map input" je třeba vybrat "tube" - tj. říkáš textuře, aby se na namapovala jako na válec |
Autor: | Pitris [ úte črc 10, 2007 6:25 am ] |
Předmět příspěvku: | |
A tady http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=4904 je jak to udelat presneji a lepe, ovsem sloziteji. Tak si vyber... ( a je to jen o dva prispevky nize, nez ten Tvuj) |
Autor: | pedu [ úte črc 10, 2007 6:55 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Dobré je dať v [Map to] tlačidlo [Nor] - tým sa povrch zdrsní, ako kôra. Posuvníkom [Nor] sa nastaví hĺbka zdrsnenia. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |