Právě je pát lis 01, 2024 4:38 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 10, 2007 5:45 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
No, aby to vypadalo jako strom, tak to asi nebude moct být jenom válec :wink:
Nicméně v v Materiálech (F5) na záložce "Map input" je třeba vybrat "tube" - tj. říkáš textuře, aby se na namapovala jako na válec


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 10, 2007 6:25 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
A tady http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=4904 je jak to udelat presneji a lepe, ovsem sloziteji. Tak si vyber... ( a je to jen o dva prispevky nize, nez ten Tvuj) :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 10, 2007 6:55 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Dobré je dať v [Map to] tlačidlo [Nor] - tým sa povrch zdrsní, ako kôra.
Posuvníkom [Nor] sa nastaví hĺbka zdrsnenia.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz