blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

knife tool
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4869
Stránka 11

Autor:  Genom [ úte čer 26, 2007 11:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tohle stávající knife tool neumí...snad až dodělaj bmesh...

Jestli jsi měl na mysli tohle... http://briggs.zanqdo.com/nonmanifold3.avi

Autor:  pedu [ stř čer 27, 2007 6:23 am ]
Předmět příspěvku: 

Blender pozná iba 4 a 3-uholníky, preto musí niekedy vedľajšie polygony rozdeliť.

Autor:  Pitris [ pát čer 29, 2007 9:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

exs píše:
no tak to celkem cumim. Maximamlne 4-uhelnik to je celkem slabina :shock:

Proc? Rekl bych, ze se Ti tak lepe hlida topologie.

Autor:  Alfisko [ pát čer 29, 2007 9:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pitris píše:
exs píše:
no tak to celkem cumim. Maximamlne 4-uhelnik to je celkem slabina :shock:

Proc? Rekl bych, ze se Ti tak lepe hlida topologie.


presne tak.. nevim na co 4 a vice uhelniky.. me uz nekdy i ty 4uhelniky lezou na nervy a udelam si z nich pro vetsi prehled trojuhelnik.. tzv. presne tak jak ho graficka karta pak zobrazi.. (nebo procesor.. jestli render..)

Autor:  Pitris [ pát čer 29, 2007 9:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ono mnohdy jsou takove ficurky spise marketingovy tah. N-uhelniky, krivky se hladi spojitosti na x-tou derivaci atp. Ale v praxi si s tim uzivatel akorat nabije cumak. :wink:

Autor:  Pitris [ pát čer 29, 2007 9:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

exs píše:
... no a pritom casto vznikaji N-uhelniky
A ty se uz edituji dost spatne, ze. :wink:

Autor:  Yellowzelo [ sob čer 30, 2007 3:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

Neda sa to vyriesit pomocou FGon-ov? :idea:
Označ facy, ktoré chceš spojit, stlač [f] a vyber "Make FGon".

Autor:  Genom [ ned črc 01, 2007 12:14 am ]
Předmět příspěvku: 

Yellowzelo píše:
Neda sa to vyriesit pomocou FGon-ov? :idea:
Označ facy, ktoré chceš spojit, stlač [f] a vyber "Make FGon".


No řekl bych že mu nejde o vytváření FGonů,ale o řez přez knife tool,kterej mu udělá to,že když máš např. tři čtverce za sebou a prostřední řízneš na půl,tak ti vzniknou dva NGony (5 bodů) a prostředek bude ze dvou čtverců,aniž by protínaly hrany nově vytvořených vertexů krajní dva čtverce...

Tohle bude umět až novej BMesh,kterej snad brzo dodělaj...teda znát NGony...

Autor:  Pitris [ ned črc 01, 2007 7:52 am ]
Předmět příspěvku: 

Genom píše:
No řekl bych že mu nejde o vytváření FGonů,ale o řez přez knife tool,
A pokud jsem pochopil, tak mu vadi, ze se tak trepi na 3(4)uhwlniky. To je vse.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/