blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
knife tool http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4869 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Genom [ úte čer 26, 2007 11:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tohle stávající knife tool neumí...snad až dodělaj bmesh... Jestli jsi měl na mysli tohle... http://briggs.zanqdo.com/nonmanifold3.avi |
Autor: | pedu [ stř čer 27, 2007 6:23 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Blender pozná iba 4 a 3-uholníky, preto musí niekedy vedľajšie polygony rozdeliť. |
Autor: | Pitris [ pát čer 29, 2007 9:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
exs píše: no tak to celkem cumim. Maximamlne 4-uhelnik to je celkem slabina
![]() Proc? Rekl bych, ze se Ti tak lepe hlida topologie. |
Autor: | Alfisko [ pát čer 29, 2007 9:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pitris píše: exs píše: no tak to celkem cumim. Maximamlne 4-uhelnik to je celkem slabina ![]() Proc? Rekl bych, ze se Ti tak lepe hlida topologie. presne tak.. nevim na co 4 a vice uhelniky.. me uz nekdy i ty 4uhelniky lezou na nervy a udelam si z nich pro vetsi prehled trojuhelnik.. tzv. presne tak jak ho graficka karta pak zobrazi.. (nebo procesor.. jestli render..) |
Autor: | Pitris [ pát čer 29, 2007 9:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ono mnohdy jsou takove ficurky spise marketingovy tah. N-uhelniky, krivky se hladi spojitosti na x-tou derivaci atp. Ale v praxi si s tim uzivatel akorat nabije cumak. ![]() |
Autor: | Pitris [ pát čer 29, 2007 9:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
exs píše: ... no a pritom casto vznikaji N-uhelniky A ty se uz edituji dost spatne, ze. ![]() |
Autor: | Yellowzelo [ sob čer 30, 2007 3:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Neda sa to vyriesit pomocou FGon-ov? ![]() Označ facy, ktoré chceš spojit, stlač [f] a vyber "Make FGon". |
Autor: | Genom [ ned črc 01, 2007 12:14 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Yellowzelo píše: Neda sa to vyriesit pomocou FGon-ov?
![]() Označ facy, ktoré chceš spojit, stlač [f] a vyber "Make FGon". No řekl bych že mu nejde o vytváření FGonů,ale o řez přez knife tool,kterej mu udělá to,že když máš např. tři čtverce za sebou a prostřední řízneš na půl,tak ti vzniknou dva NGony (5 bodů) a prostředek bude ze dvou čtverců,aniž by protínaly hrany nově vytvořených vertexů krajní dva čtverce... Tohle bude umět až novej BMesh,kterej snad brzo dodělaj...teda znát NGony... |
Autor: | Pitris [ ned črc 01, 2007 7:52 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Genom píše: No řekl bych že mu nejde o vytváření FGonů,ale o řez přez knife tool, A pokud jsem pochopil, tak mu vadi, ze se tak trepi na 3(4)uhwlniky. To je vse.
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |