blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Follow Path
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4850
Stránka 11

Autor:  xeonikx [ čtv čer 21, 2007 8:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Follow Path

nevíte někdo jak udělat, aby mesh spojený s circle křivkou přes follow path přejel po kružnici víckrát než jednou díky.

Autor:  freekill [ čtv čer 21, 2007 8:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

Neco takovyhohle? http://www.freekill3d.ic.cz/krivka.rar ?
Staci si u ty krivky navolit framy (ja tam mam 65) a pak v F10 Zalozka Anima u End zadat stejyn pocet framů jako u krivky...

Autor:  xeonikx [ čtv čer 21, 2007 8:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

jo to, ale nevyjde u videa?

Autor:  freekill [ pát čer 22, 2007 6:21 am ]
Předmět příspěvku: 

Mno ne :oops:

Autor:  pedu [ pát čer 22, 2007 6:22 am ]
Předmět příspěvku: 

Čo takto využiť IPO krivku TIME

Autor:  xeonikx [ pát čer 22, 2007 12:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

jak ale zkoušel jsem, ale nešlo mi to

Autor:  murmur [ pát čer 22, 2007 12:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ipo type Path, krivka Speed, Curve -> Extend mode -> Cyclic, Curve -> Interpolation mode -> Linear . krivkou Time potom mozes menit rychlost pohybu.

Autor:  xeonikx [ pát čer 22, 2007 12:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

já nechci, ale rychlost pohybu, já chci, aby objekt jezdil pořád dokola po křivce.

Autor:  murmur [ pát čer 22, 2007 1:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

Musis prepnut Ipo type Path, krivka Speed (viem , ze to znie nelogicky, ale skus to), Curve -> Extend mode -> Cyclic, Curve -> Interpolation mode -> Linear . Ak tam krivku pre speed nemas, stlac Ctrl a dva krat klikni LMB do IPO okna. Potom cez klavesu N zadaj hodnoty ako na obrazku ( Ymin0, Ymax 1, Xmin0, Xmax - pocet framov, za ktore ma objekt prebehnut celu krivku)

Přílohy:
speedipo.jpg
speedipo.jpg [ 101.41 KiB | Zobrazeno 353 krát ]

Autor:  xeonikx [ pát čer 22, 2007 1:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

super dik moc.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/