blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Follow Path http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4850 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | xeonikx [ čtv čer 21, 2007 8:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | Follow Path |
nevíte někdo jak udělat, aby mesh spojený s circle křivkou přes follow path přejel po kružnici víckrát než jednou díky. |
Autor: | freekill [ čtv čer 21, 2007 8:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Neco takovyhohle? http://www.freekill3d.ic.cz/krivka.rar ? Staci si u ty krivky navolit framy (ja tam mam 65) a pak v F10 Zalozka Anima u End zadat stejyn pocet framů jako u krivky... |
Autor: | xeonikx [ čtv čer 21, 2007 8:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jo to, ale nevyjde u videa? |
Autor: | freekill [ pát čer 22, 2007 6:21 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Mno ne |
Autor: | pedu [ pát čer 22, 2007 6:22 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Čo takto využiť IPO krivku TIME |
Autor: | xeonikx [ pát čer 22, 2007 12:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jak ale zkoušel jsem, ale nešlo mi to |
Autor: | murmur [ pát čer 22, 2007 12:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ipo type Path, krivka Speed, Curve -> Extend mode -> Cyclic, Curve -> Interpolation mode -> Linear . krivkou Time potom mozes menit rychlost pohybu. |
Autor: | xeonikx [ pát čer 22, 2007 12:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
já nechci, ale rychlost pohybu, já chci, aby objekt jezdil pořád dokola po křivce. |
Autor: | murmur [ pát čer 22, 2007 1:04 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Musis prepnut Ipo type Path, krivka Speed (viem , ze to znie nelogicky, ale skus to), Curve -> Extend mode -> Cyclic, Curve -> Interpolation mode -> Linear . Ak tam krivku pre speed nemas, stlac Ctrl a dva krat klikni LMB do IPO okna. Potom cez klavesu N zadaj hodnoty ako na obrazku ( Ymin0, Ymax 1, Xmin0, Xmax - pocet framov, za ktore ma objekt prebehnut celu krivku)
|
Autor: | xeonikx [ pát čer 22, 2007 1:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
super dik moc. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |