blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Problém při posunu pro mirrorovaný objekt
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=48
Stránka 11

Autor:  Ragnos [ sob črc 17, 2004 12:35 am ]
Předmět příspěvku:  Problém při posunu pro mirrorovaný objekt

Patří do Blender obecně(nejde mi tam vytvořit nové téma)


Obrázek
Ten tvar číslo nula je originál.

Tvar číslo 1 je mirrorovaný
Potřeboval bych dát ty křídla od sebe(souměrně) a když použiju scale k tomu abych je dal od sebe tak se samozřejmě zvětší, což já nechci viz. tvar číslo 2.

Existuje nějáká technika jak docílit tvaru číslo 3, aniž bych musel mirrorovat celý objekt a nutnost spojit pomocí merge, remove doubles nebo vytváření dalších faců?

Doufám že jste to pochopili.....

Autor:  Ragnos [ sob črc 17, 2004 12:36 am ]
Předmět příspěvku: 

Napadlo mě použít Alt+D a potom mirrorovat ten duplikát, že by se ty změny dělali souměrně, ale bohužel se mirroroval i ten originál.

Autor:  AD [ sob črc 17, 2004 11:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

jo dá, ale nepamatuji si jak, protože to málo používám a odkaz na tenhle postup si taky nepamatuju...mrknu do starých souborů :(

Autor:  Ragnos [ ned črc 18, 2004 3:23 am ]
Předmět příspěvku: 

AD píše:
jo dá, ale nepamatuji si jak, protože to málo používám a odkaz na tenhle postup si taky nepamatuju...mrknu do starých souborů :(


To by bylo opravdu vynikající. Protože od oka se mi to dělá celkem nepřesně :( , jinak díky za snahu :) :!: :!: :!:

Autor:  Ash [ stř črc 21, 2004 9:38 am ]
Předmět příspěvku: 

Pozri na môj nástroj na zrkadlenie, ktorý je vhodný práve na takéto použitie - nastavíš zrkadlenie, vykonáš zmeny na jednej polovici a následne ich jedným klikom prenesieš na druhú.

Autor:  Ragnos [ stř črc 21, 2004 11:33 am ]
Předmět příspěvku: 

Ash píše:
Pozri na môj nástroj na zrkadlenie, ktorý je vhodný práve na takéto použitie - nastavíš zrkadlenie, vykonáš zmeny na jednej polovici a následne ich jedným klikom prenesieš na druhú.


Díky ti za script, řeší to ten můj problém. :)
I tak by to chtělo někdy v budoucnu implementovat do Blendera samotného !

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/