blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Flip normál
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4793
Stránka 11

Autor:  frca [ ned čer 03, 2007 5:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Flip normál

Jdou nějak prohodit normály v objektovém módu? Když udělám linkovaný duplikát a pak na něj scale do záporných hodnot, tak bych ještě potřeboval prohodit ty normály. (Je to problém u jednostranných faců, které se zobrazují naopak - ty, co se mají kreslit, se nekreslí a naopak.)
Díky

Autor:  Sagi [ ned čer 03, 2007 5:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Flip normál

frca píše:
Jdou nějak prohodit normály v objektovém módu? Když udělám linkovaný duplikát a pak na něj scale do záporných hodnot, tak bych ještě potřeboval prohodit ty normály. (Je to problém u jednostranných faců, které se zobrazují naopak - ty, co se mají kreslit, se nekreslí a naopak.)
Díky


nevim jestli sem te dobre pochopil... ale prohodit normaly muzes tak ze oznacis objekt... v edit modu oznacis vsechny vertexy a v edit buttons/mesh tools najdes "Flip normals"

Autor:  frca [ ned čer 03, 2007 6:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Flip normál

Právě že pak se mi prohodí i ten pův. objekt, protože je to linkovaný duplikát (vertex data jsou společná). Dá se to řešit přes normální duplikát, ale takto by to bylo o trochu šikovnější, tak mě zajímá, jestli je to možné. Ale možná spíš z principu ne.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/