blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Flip normál http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4793 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | frca [ ned čer 03, 2007 5:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | Flip normál |
Jdou nějak prohodit normály v objektovém módu? Když udělám linkovaný duplikát a pak na něj scale do záporných hodnot, tak bych ještě potřeboval prohodit ty normály. (Je to problém u jednostranných faců, které se zobrazují naopak - ty, co se mají kreslit, se nekreslí a naopak.) Díky |
Autor: | Sagi [ ned čer 03, 2007 5:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Flip normál |
frca píše: Jdou nějak prohodit normály v objektovém módu? Když udělám linkovaný duplikát a pak na něj scale do záporných hodnot, tak bych ještě potřeboval prohodit ty normály. (Je to problém u jednostranných faců, které se zobrazují naopak - ty, co se mají kreslit, se nekreslí a naopak.)
Díky nevim jestli sem te dobre pochopil... ale prohodit normaly muzes tak ze oznacis objekt... v edit modu oznacis vsechny vertexy a v edit buttons/mesh tools najdes "Flip normals" |
Autor: | frca [ ned čer 03, 2007 6:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Flip normál |
Právě že pak se mi prohodí i ten pův. objekt, protože je to linkovaný duplikát (vertex data jsou společná). Dá se to řešit přes normální duplikát, ale takto by to bylo o trochu šikovnější, tak mě zajímá, jestli je to možné. Ale možná spíš z principu ne. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |