blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Osvětlení http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4782 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Blizar [ stř kvě 30, 2007 3:12 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Osvětlení | ||
Prosím vás mohl by mi někdo poradit, jak bych mohl rovnomerně osvítit všechny místnosti? Mě se to ne a ne pořád podařit, jednou je jedna část přesvícená a druhá tmavá pak zase naopak. Místnosti osvětluju typem lamp. Není něco univerzálního co by mi osvětlovalo celou scénu stejně? (myslím tím stěny,strop,podlaha...atd) Mám dojem, že jsem nato už jednou narazil, ale zaboha si nevzpomenu co to bylo.
|
Autor: | DonaldX [ stř kvě 30, 2007 4:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vypni všetky svetlá a v nastaveniach world zapni Ambient Oclusion. To by ti mohlo pomôcť. Kukni aj Ragnosov thread o grafike. Je tam kapitola o ladení AO http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=3838 Myslím, že v interieri je AO celkom v pohode ![]() |
Autor: | AD [ stř kvě 30, 2007 5:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
taky můžeš použít světlo -hemi- ale pozor - nevrhá stíny ! |
Autor: | Ragnos [ stř kvě 30, 2007 7:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
A hlavně nenechávat všechno AO ao za tebe žádné dobré nasvícení neudělá. musím se pochlubit novou získanou zkušeností nasvětlování scény se světly s limitovaným dosahem, takže i mraky lampíků a spotíků udělá opravdu svoje a to né zrovna málo tak já to semka plácnu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() je to fakt super takhle nasvětlovat ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | freekill [ stř kvě 30, 2007 7:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
![]() ![]() ![]() |
Autor: | Ragnos [ stř kvě 30, 2007 7:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
freekill píše: :shock:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | freekill [ stř kvě 30, 2007 7:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Hele to umím taky ![]() (chudák krychlicka) ![]() ![]() CLICK FOR FULL SIZE |
Autor: | Ragnos [ stř kvě 30, 2007 7:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
freekill píše:
jestli jsi každé světlo umisťoval tak jako já pod určitým záměrem na přesně stanovené místo a každé světlo je tedy nezávislé na druhých ačkoliv nemusí tak jsi to pochopil a mám z tebe velkou radost ![]() |
Autor: | Blizar [ stř kvě 30, 2007 8:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky AO pomohlo, jinač ragnosi nechápu jak se v tom můžeš zorientovat ![]() ![]() |
Autor: | Ragnos [ stř kvě 30, 2007 8:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Blizar píše: Díky AO pomohlo, jinač ragnosi nechápu jak se v tom můžeš zorientovat
![]() ![]() to víš ono každý světlo má svůj účel tak potom se tam zorientovat dá ale třeba měnit jenom zabarvení klíčových světel je celkem velká odrbovačka a vůbec celkově to barevně ladit to nasvícení je celkem velkej kill no asi to nebude tak zlatý řešení jak jsem si původně myslel |
Autor: | DonaldX [ stř kvě 30, 2007 11:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ragnos : ![]() ![]() ![]() Freekill: to by som rád vedel, aký ti z toho vyliezol render ![]() |
Autor: | Ragnos [ čtv kvě 31, 2007 8:02 am ] |
Předmět příspěvku: | |
donaldx:ona je to spíš zábava, ono dost cenných rad pochytáš když si přečteš nějaké rozhovory s profíkama od tama jsem tu šílenost vzal já. potom se stačí podívat na Mathiase Pedersena a jeho zlobivého pluta, že zase tak mimo mísu nejsem když tu scénu nasvítil taky přes 50 světly ![]() ale dost bylo OT ![]() ![]() |
Autor: | freekill [ čtv kvě 31, 2007 1:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
2DonaldX: ![]() ![]() ![]() Sorry za OT |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |