blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Fyzika v Blenderu? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4772 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | bily.trpaslik [ ned kvě 27, 2007 12:16 am ] |
Předmět příspěvku: | Fyzika v Blenderu? |
Narazil jsem brouzdáním po internetu na různé animace, které obsahovaly realistické pády více těles současně. Jinak řečeno - např. naskládám na sebe do komínku 10 kostiček, potom do celého komínku šťouchnu a on se sesype. Kostky pak na podložku dopadají jako v reálném světě, narážejí do sebe aniž by do sebe "vnikaly", odrážejí se od podložky, apod. A má otázka - to je Blender obdařen nějakou takovou funkcí nebo to musel autor kostičku po kostičce složitě ručně animovat? |
Autor: | zgerbiak [ ned kvě 27, 2007 1:27 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Blender obsahuje Game engin, ktory ma aj fyziku pre pevne objekty. Spravanie objektov sa moze zapisovat do ipo krivki. Takze staci objektom nastavit dynamiku, zapnut zapisovanie do ipo a spustit hru. Na tejto stranke najdes v navode na hru aj popis nastavenia fyziki pre objekty: http://ashsid.szm.sk/ Pred spustenim nabehni na hornu listu "Game" a zaskrtni "Record Game Physics to IPO" |
Autor: | freekill [ ned kvě 27, 2007 11:58 am ] |
Předmět příspěvku: | |
S tím sjem si kdysi hrál (jak to bylo nové ) http://www.savefile.com/files/756452 staci zmacknout P a ridit se pokyny. (mezernik a R) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |