blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Fyzika v Blenderu?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4772
Stránka 11

Autor:  bily.trpaslik [ ned kvě 27, 2007 12:16 am ]
Předmět příspěvku:  Fyzika v Blenderu?

Narazil jsem brouzdáním po internetu na různé animace, které obsahovaly realistické pády více těles současně. Jinak řečeno - např. naskládám na sebe do komínku 10 kostiček, potom do celého komínku šťouchnu a on se sesype. Kostky pak na podložku dopadají jako v reálném světě, narážejí do sebe aniž by do sebe "vnikaly", odrážejí se od podložky, apod.

A má otázka - to je Blender obdařen nějakou takovou funkcí nebo to musel autor kostičku po kostičce složitě ručně animovat?

Autor:  zgerbiak [ ned kvě 27, 2007 1:27 am ]
Předmět příspěvku: 

Blender obsahuje Game engin, ktory ma aj fyziku pre pevne objekty.
Spravanie objektov sa moze zapisovat do ipo krivki.
Takze staci objektom nastavit dynamiku, zapnut zapisovanie do ipo a spustit hru. ;)

Na tejto stranke najdes v navode na hru aj popis nastavenia fyziki pre objekty:
http://ashsid.szm.sk/

Pred spustenim nabehni na hornu listu "Game" a zaskrtni "Record Game Physics to IPO"

Autor:  freekill [ ned kvě 27, 2007 11:58 am ]
Předmět příspěvku: 

S tím sjem si kdysi hrál (jak to bylo nové :))
http://www.savefile.com/files/756452
staci zmacknout P a ridit se pokyny. (mezernik a R)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/