blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Změna tvaru při animaci http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4765 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | taby [ čtv kvě 24, 2007 4:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Změna tvaru při animaci |
Koumám nad tím, jak v animaci změnit tvar objektu. Prakticky jde na příklad o to, jak dosáhnout barevné stopy od štětce - štětec kreslí a mě se objevuje barevná stopa. Nemáte s tím zkušenosti? Hledám a nenacházím. |
Autor: | Pitris [ čtv kvě 24, 2007 4:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nerozumim, co konkretne potrebujes. Relative/absolute vertex key? |
Autor: | tol [ čtv kvě 24, 2007 7:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
S tou změnou tvaru to taky moc nechápu, ale pokud ti jde o vytvoření stopy za štětcem, tak by to mohlo být něco podobného, jako v tomhle stařičkém tutoriálu od B@rta: http://www.blendernation.com/tutorials/ ... ugh-steel/ |
Autor: | taby [ čtv kvě 24, 2007 8:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No s tou změnou tvaru jsem myslel to, aby něco postupně "rostlo" do finální podoby, ale ten "stařičký" tutorial vypadá nadějně Vyzkouším ho a uvidím. Každopádně děkuji. |
Autor: | pedu [ pát kvě 25, 2007 6:40 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Písanie sa dá pekne vyriešiť časticami - nechá sa im nulová rýchlosť a ony ostávajú tam, kde vznikli. Keď sa hýbe objekt, vytvoria čiaru. "Rast" do tvaru som riešil svojho času tak, že som naparentoval obdĺžnik na krivku a animoval som jeho veľkosť v jednej osi. Pravda, musel som ho po dĺžke subdividovať. |
Autor: | Pitris [ pát kvě 25, 2007 7:09 am ] |
Předmět příspěvku: | |
A nebo puzit modifikaror build. Ale to je ozazka co tim taby myslel. To je tak vagne polozeny dotaz, ze ani nevim, co se mu nedari, natoz pak, co by chtel udelat. |
Autor: | taby [ pát kvě 25, 2007 7:23 am ] |
Předmět příspěvku: | |
No, jde o to, že dělám intro k videu a chtěl bych tam udělat pár věcí, které by se měly malovat (kreslit) od čistého papíru až po finální obrázek, jako když vezmeš tužku nebo štětec. V mém případě se jedná o lineární kresbu, tak částice fungují, ale při něčem složitějším by šel i ten modifikátor při troše vůle. |
Autor: | Pitris [ pát kvě 25, 2007 7:51 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak prave ted, jak jsi problem popsal, mi prijde zajimava varianta od pedu. |
Autor: | taby [ pát kvě 25, 2007 9:32 am ] |
Předmět příspěvku: | |
jo, to jsem si taky říkal. Ale to je též, jak jsem to pochopil, spíš pro linie, ale pokud bych chtěl dělat plochy (např. list stromu), tak by ten build byl asi lepší a v kombinaci s blurem asi v poho. Ale musel bych si to vyzkoušet, protože tento modifikátor jsem ještě nepoužíval. |
Autor: | postolka [ pát kvě 25, 2007 10:14 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Vybarveni by mozna slo taky pres ty castice, pokud by to melo byt z nejakeho sikovne zvoleneho pohledu (nebo idealne ve 2D). Bylo by treba zvolit nejaky rozptyl castic at je ten stetec sirsi a pak to premaskovat nejakymm obektem aby byly ostre hrany, mozna by to slo i pres fields. Aplikovat by se to dalo pri nejhorsim pres animovanou texturu. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |