Právě je stř lis 27, 2024 12:37 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hned 2 problémy
PříspěvekNapsal: sob kvě 12, 2007 1:33 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Nevíte nekdo proc kdyz chci exportovat kosti do 3ds nebo directX tak to kosti neexportuje?
A kdyz mám model (aaa.x-directX) tak mi blender sice ukaze ze to má nakych 600vertexu ale 1) model nikde, 2) je tam jenom centr modelu ktery ma tech 600 vertex(prikládám model)
Jakto?


Naposledy upravil freekill dne ned kvě 13, 2007 11:39 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 12, 2007 4:18 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
JJ ja mam tiez problem s exportom animacie do .x


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 12, 2007 8:19 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
A jak to teda exportnout?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 13, 2007 11:33 am 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Freekill: pevně věřím, že až se tohle vyřeší, nebo sezdáš, že se tu odpověď nikdo nezná, tak po sobě ten 1MB soubor smažeš :wink:

Jinak malé zkušenosti s exportem do x mám, ale podařilo se mi exportovat do našeho enginu jen objekt bez kostí a animací. Mám důvodné podezření, že skript v tom stavu, jak teď je, zatím nepracuje korektně a není to jen můj dojem, kolegové z jiných týmů, co znám, řeší tyto obtíže už delší dobu...

Pokud tedy potřebuješ nutně exportovat do enginu x animace, zvažoval bych možnost exportovat z Blenderu jen modely a kostění a animace provádět v jiném softu (např. Milkshape se v amatérských a poloamatérských herních týmech dost používá)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 13, 2007 11:40 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Tol: omlouvám se za ten soubor :)
Jinak asi budu muset zkusit ten Milkshape, ale jaktože to nende ani do 3ds(ty kosti)?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 15, 2007 4:09 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
J som v tom exportnom skripte nasiel jeden nedostatok.
Ak objekt nema IPO krivku tak nastane chyba. Jednoducho to tam nieje osetrene.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz