blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

plachty pomoci softbody
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4722
Stránka 11

Autor:  Sagi [ čtv kvě 10, 2007 4:16 pm ]
Předmět příspěvku:  plachty pomoci softbody

Zajimalo by me jestli pujdou udelat plachty pomoci softbody. Zkousel jsem normalne plane a empty ktery simuloval vitr. Tam kde jsem chtel aby byla plachta "pripevnena" jsem ji pomoci weigth paintu natrel na cerveno :). Jenomze vitr ji jakoby odfoukne. Sice se deformuje podle weigth paintu, ale ja potrebuju aby za ty konce byla opravdu pripevnena a vetrem se jen jakoby "nafoukla", aby to vypadalo realisticky. Nepotrebuju z toho mit animaci, staci aplikovane softbody. Ale jak to udelat? Prolez sem snad vsechna nastaveni a nic s tim nezmuzu :(.

Autor:  Pitris [ čtv kvě 10, 2007 4:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

Musis mit ztrhle use goal a vybrat skupinu vertexu (hnedle vedle). Staci tu defaultni.

Autor:  Sagi [ čtv kvě 10, 2007 5:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pitris píše:
Musis mit ztrhle use goal a vybrat skupinu vertexu (hnedle vedle). Staci tu defaultni.


funguje to :) ! .. je to naprosto presne to, co sem potreboval. Dekuju moc :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/