blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
plachty pomoci softbody http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4722 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Sagi [ čtv kvě 10, 2007 4:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | plachty pomoci softbody |
Zajimalo by me jestli pujdou udelat plachty pomoci softbody. Zkousel jsem normalne plane a empty ktery simuloval vitr. Tam kde jsem chtel aby byla plachta "pripevnena" jsem ji pomoci weigth paintu natrel na cerveno . Jenomze vitr ji jakoby odfoukne. Sice se deformuje podle weigth paintu, ale ja potrebuju aby za ty konce byla opravdu pripevnena a vetrem se jen jakoby "nafoukla", aby to vypadalo realisticky. Nepotrebuju z toho mit animaci, staci aplikovane softbody. Ale jak to udelat? Prolez sem snad vsechna nastaveni a nic s tim nezmuzu . |
Autor: | Pitris [ čtv kvě 10, 2007 4:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Musis mit ztrhle use goal a vybrat skupinu vertexu (hnedle vedle). Staci tu defaultni. |
Autor: | Sagi [ čtv kvě 10, 2007 5:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pitris píše: Musis mit ztrhle use goal a vybrat skupinu vertexu (hnedle vedle). Staci tu defaultni.
funguje to ! .. je to naprosto presne to, co sem potreboval. Dekuju moc |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |