blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Záře (Aura) http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4715 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Sadam [ úte kvě 08, 2007 3:03 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Záře (Aura) | ||
Dobrý den všem. Chtěl bych se zeptat, dělám v blendru neco na způsob simbionta a mana wyrm z wow, ale přejděme k věci. Chtěl jsem se zeptat jak udělám okolo nějakého předmětu zářící auru. na obrázku by to mělo být vidět že okolo toho hada je záře. Myslím že bych to udělal jako zařící kouř, ale nevím jak. nebo jestli někdo víte jak se to dá udělt bach bych rád kdyby mi to vysvětlil. děkuji.
|
Autor: | Sagi [ úte kvě 08, 2007 3:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
halo |
Autor: | tol [ úte kvě 08, 2007 3:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tohle se dělá většinou pomocí glow efektu- v případě Blenderu je na to plugin Glow v Sequenceru. |
Autor: | Sadam [ úte kvě 08, 2007 5:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Akde se to dá nastavit? |
Autor: | Pitris [ úte kvě 08, 2007 5:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadam píše: Akde se to dá nastavit?
Co? Halo? V material editoru. http://wiki.blender.org/index.php/Manual/Halos |
Autor: | Sadam [ úte kvě 08, 2007 5:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
a ještě když jsme u toho halo tak může se tak nějak rozsvítit i třeba plane? |
Autor: | Sadam [ úte kvě 08, 2007 5:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pitris píše: Sadam píše: Akde se to dá nastavit? Co? Halo? V material editoru. http://wiki.blender.org/index.php/Manual/Halos ee halo ne to vim kde se nastavuje myslel jsem jak říkal Tol (Tohle se dělá většinou pomocí glow efektu- v případě Blenderu je na to plugin Glow v Sequenceru. ) |
Autor: | tol [ úte kvě 08, 2007 5:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mrkni na tyhle články, aby ses naučil dělat se Sequencerem. Jak se s ním seznámíš, tak v něm jednoduše použij Glow sequence plugin http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blend ... encer.html http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blend ... er-02.html |
Autor: | Pitris [ úte kvě 08, 2007 6:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
A tady. |
Autor: | tol [ úte kvě 08, 2007 6:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pitris: huh, tak teď jsi mě dostal |
Autor: | Pitris [ úte kvě 08, 2007 6:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadam píše: a ještě když jsme u toho halo tak může se tak nějak rozsvítit i třeba plane?
Jak to myslis? Halo de-facto bere jen vertexy meshe, takze plane muzes akorat zahustit vertexy a bude to "vypadat" jako plane. Jinak na rozsviceni materialu se pouziva parametr Emit v materialech. Zkus sve otazky malicko rozepisovat - pro upresneni. Pak se lepe odpovida, kdyz clovek vi, co potrebujes vedet. Diky. |
Autor: | Pitris [ úte kvě 08, 2007 6:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tol píše: Pitris: huh, tak teď jsi mě dostal
Ja vím. Tíhneš vlastním zdrojům... |
Autor: | Sadam [ úte kvě 08, 2007 6:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
OK dik |
Autor: | tol [ úte kvě 08, 2007 6:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pitris píše: Ja vím. Tíhneš vlastním zdrojům...
Ten článek na Grafice není můj |
Autor: | Pitris [ úte kvě 08, 2007 6:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jeste, jak se tak znova koukam na ten thead, tak to co jsi ukazal na tom obrazku, asi bych delal takto: 1)Polopruhleny materilal s barvou a texturou tech "cancouru" (map alfa) na normalnim meshi. Spolu s Emit. 2)Nebo - pomoct si pres particles. Pokud si pohlidas, kam Ti poleti. Na particles pak texturu potrebovat nebudes. 3)No a ten jas pak vytahnes v sequenceru pomoci glow, jak psal tol. Howk |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |