blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
ALPHA http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4705 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | montana [ ned kvě 06, 2007 11:01 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | ALPHA | ||
čawte, mam taký problém s alpha kanálom. Na obyčajný plane vložím textúru kvetu ktorá je s príponou (TARGA) a má pridaný alpha kanál cez gimp. No neviem či to tu dobre vysvetľujem ale ide mi oto, že namapujem kvet na plane a zaškrtnem alpha aby sa okolie stalo priehľadným. Face mod ukazuje, že je všetko v poriadku ale render vyrenderuje ako obyčajnú textúru a to ja nechcem.
|
Autor: | pedu [ pon kvě 07, 2007 6:42 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Tam treba nastaviť viac vecí. ZTransp, alfu v textúre, aj v materiály treba v MapTo Alfu |
Autor: | montana [ pon kvě 07, 2007 6:56 am ] |
Předmět příspěvku: | |
už som skúsil snáď všetko čo si napísal zapol som v map to, vo face mode, v nastaveniach textúr. Dá sa to ešte niekde? |
Autor: | pedu [ pon kvě 07, 2007 7:48 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja to nerobievam cez Face mode. Proste dám textúru typu image. Vtedy treba ešte nastaviť Alfu materiálu na 0 a farbu na čiernu. MapTo nastaviť na Add Col+Alpha. |
Autor: | postolka [ pon kvě 07, 2007 9:30 am ] |
Předmět příspěvku: | |
pedu píše: Ja to nerobievam cez Face mode. Proste dám textúru typu image. Vtedy treba ešte nastaviť Alfu materiálu na 0 a farbu na čiernu. MapTo nastaviť na Add Col+Alpha.
Myslim, ze pokud chces pouzita alpha primo z textury, tak bys mel nechat mix (i kdyz add na cernou by vlastne nemel udelat s texturou vubec nic). Kazdopadne pro to aby se ti vyrendrovala musis mit v materialu zaple - ZTransp/RayTransp (v tomhle pripade urcite z) - alpha nastavene na 0 - u textury (v materialech) ze ktere chces mit alphu mit zaple MapTo Alpha - u textury (v texture) musi byt zaple Map Image> Use Alpha |
Autor: | Pitris [ pon kvě 07, 2007 9:40 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
postolka píše: - ZTransp/RayTransp (v tomhle pripade urcite z)
Kam se vlastne podel Ztrasp?
|
Autor: | batwin [ pon kvě 07, 2007 9:51 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Pitris píše: postolka píše: - ZTransp/RayTransp (v tomhle pripade urcite z) Kam se vlastne podel Ztrasp? je hned vedle v Links and Pipeline |
Autor: | Pitris [ pon kvě 07, 2007 9:57 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Diky. Vetsinou pouzivam RayTrasp a ted se koukam Ztransp nikde... |
Autor: | postolka [ pon kvě 07, 2007 9:59 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Autor: | pedu [ pon kvě 07, 2007 12:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
[quote="postolka"] Myslim, ze pokud chces pouzita alpha primo z textury, tak bys mel nechat mix (i kdyz add na cernou by vlastne nemel udelat s texturou vubec nic). [quote] Add pridá k nulovej Alfe alfu obrázku a farbu tiež prenesie nezmenenú, keď sa pridáva k čiernej. |
Autor: | montana [ pon kvě 07, 2007 3:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
takže v face mode som zaškrtol alpha, v textúrových nastaveniach usealpha a alpha znizena v materialy na 0 + v map to zaškrtnuta alpha a fungovalo. dik všetkým. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |