blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
LIST + KRIVKA http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4692 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | montana [ stř kvě 02, 2007 9:52 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | LIST + KRIVKA | ||
Zdravím. Chcem sa spítať robím kvet a vytvoril som si krivku na ktorej chcem aby list držal lenže tých listov je kopu dajme tomu že na jednej krivke ma byt 20 listov idúcich za sebou v náhodnom rozložení a poradí len chcem aby sa všetky tie listy držali krivky. Dá sa to ? prikladám screen.
|
Autor: | freekill [ čtv kvě 03, 2007 6:37 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus modifikator array. |
Autor: | Ragnos [ čtv kvě 03, 2007 7:59 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jen nápad, já bych na to asi šel přes dupliverts a převedenou křivkou do meshe. což sice neřeší ten daný problém s křivkou ale je to taky řešení. nebo přes dupliframes u křivky typu path. ale ten path není moc vychytaný z toho důvodu že ty listy nemůžeš rozhodit náhodně po křivce což bych viděl jako největší zápor této techniky. o mnohem větší kontrolu se stará převedená křivka do meshe kde si můžeš vyselektovat náhodně vertexy které budou tvořit listy jak pro jednu tak pro druhou stranu listů, i když bych to asi nechal pouze pro jednu stranu a tu druhou to samé. no záleží na tobě co zvolíš, možná někdo přijde na něco lepšího |
Autor: | AD [ čtv kvě 03, 2007 12:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
já bych to řešil asi přes particly ... připarentovat list k duplikátoru se statickými particly, dát dupliverts ...a je uděláno ... na druhou stranu nemůžeš ovládat jejich velikost ... jedině pak duplikaci uplatnit a deformovat třebas přes Latice, ... taky by to šlo řešit několika emitory particlů a k nim přiřadit pokaždé jinou velikost. Polohu pro náhodné umístění můžeš částečně ovládat přes vertexgrupy... |
Autor: | montana [ pát kvě 04, 2007 6:09 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Dik zaujímave odpovede ale stymi dupli.... pracovať neviem a array nepomáha niečo ešte skusím. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |