blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

LIST + KRIVKA
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4692
Stránka 11

Autor:  montana [ stř kvě 02, 2007 9:52 pm ]
Předmět příspěvku:  LIST + KRIVKA

Zdravím. Chcem sa spítať robím kvet a vytvoril som si krivku na ktorej chcem aby list držal lenže tých listov je kopu dajme tomu že na jednej krivke ma byt 20 listov idúcich za sebou v náhodnom rozložení a poradí len chcem aby sa všetky tie listy držali krivky. Dá sa to ? prikladám screen.

Přílohy:
listy.jpg
listy.jpg [ 23.35 KiB | Zobrazeno 223 krát ]

Autor:  freekill [ čtv kvě 03, 2007 6:37 am ]
Předmět příspěvku: 

Zkus modifikator array. 8)

Autor:  Ragnos [ čtv kvě 03, 2007 7:59 am ]
Předmět příspěvku: 

Jen nápad, já bych na to asi šel přes dupliverts a převedenou křivkou do meshe. což sice neřeší ten daný problém s křivkou ale je to taky řešení. nebo přes dupliframes u křivky typu path. ale ten path není moc vychytaný z toho důvodu že ty listy nemůžeš rozhodit náhodně po křivce což bych viděl jako největší zápor této techniky. o mnohem větší kontrolu se stará převedená křivka do meshe kde si můžeš vyselektovat náhodně vertexy které budou tvořit listy jak pro jednu tak pro druhou stranu listů, i když bych to asi nechal pouze pro jednu stranu a tu druhou to samé. no záleží na tobě co zvolíš, možná někdo přijde na něco lepšího

Autor:  AD [ čtv kvě 03, 2007 12:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

já bych to řešil asi přes particly ... připarentovat list k duplikátoru se statickými particly, dát dupliverts ...a je uděláno ... na druhou stranu nemůžeš ovládat jejich velikost ... jedině pak duplikaci uplatnit a deformovat třebas přes Latice, ... taky by to šlo řešit několika emitory particlů a k nim přiřadit pokaždé jinou velikost. Polohu pro náhodné umístění můžeš částečně ovládat přes vertexgrupy...

Autor:  montana [ pát kvě 04, 2007 6:09 am ]
Předmět příspěvku: 

Dik zaujímave odpovede ale stymi dupli.... pracovať neviem a array nepomáha niečo ešte skusím.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/