blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
psaný text http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4639 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | xeonikx [ úte dub 17, 2007 12:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | psaný text |
nevite někdo pls, jak udělat aby text postupně nabíhal, jako při psání klávesnicí... dík. |
Autor: | Zealot [ úte dub 17, 2007 2:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jako v animaci? Tak pridal bych do kazdyho keyframu novy pismeno a tak az dokonce... |
Autor: | freekill [ úte dub 17, 2007 2:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Anebo si ten text napsat normalne, napr.: AHOJ a tedka pred to hodit plane, kterej by se po kazdem framu posunul doprava...prve za áčko, pak za háčko, pak za óčko a nakonec za jéčko Teda jen v tom pripade jestli to myslis u animace |
Autor: | xeonikx [ úte dub 17, 2007 4:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jo dik to mě nenapadlo |
Autor: | xeonikx [ úte dub 17, 2007 4:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
a umí blender také něco jako, že text nejprve neni vidět a pomalu se celý zobrazuje, a přitom je pořád na stejném místě. vlastně nějak to napojit na animaci průhlednosti |
Autor: | Sagi [ úte dub 17, 2007 4:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no tak pred nej dej plane a naanimuj mu alphu... |
Autor: | Genom [ úte dub 17, 2007 5:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Stačí text převést na mesh,dát mu materiál a zanimovat u materiálu alfu... |
Autor: | xeonikx [ úte dub 17, 2007 7:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
trvalo mi to ale mam to. dikes. |
Autor: | vojtas1 [ úte dub 17, 2007 9:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jinak je tam ještě vtipný modifikátor BUILD. Tak když budeš mít text převedený do meshe, tak to zkus. |
Autor: | pedu [ stř dub 18, 2007 7:11 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Genom píše: Stačí text převést na mesh,dát mu materiál a zanimovat u materiálu alfu...
Pokiaľ je pohľad stále spredu, je dobré vyrenderovať si zvlášť text do obrázka a ten dať ako textúru na plane. Animovať alfu. Viem, že je to trochu nepohodlné, ale keď je animácia dlhá, bol som nútený. Meshe z písmeniek sú totiž príliš zložité a hlavne pri raytracingu berú veľa času. |
Autor: | Genom [ stř dub 18, 2007 4:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pedu - záleží na tom,jak ten text chce mít...jestli prostorovej a v pohybu,nebo statickej zepředu... Já předložil jen všeobecnou alternativu... Video ukázka - http://kein.wz.cz/0001_0100.mov |
Autor: | pedu [ čtv dub 19, 2007 6:34 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Nenamietam, aj ja som predložil len jednu z alternatív. Moja je rýchla, ale menej kvalitná. Inak, aj priestorový (rotujúci a pod.) text sa dá renderovať zvlášť a potom primontovať do scény. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |